شناسهٔ خبر: 66625 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

تعمق در آیات الهی موجب عشق و علاقه وصف‌نشدنی به قرآن می‌شود

محفل نورانی انس با قرآن کریم در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی حمیدرضا گل‌محمدی: مسئول مؤسسه قرآنی سیف‌الحسین(ع) اداره تبلیغات اسلامی سیمرغ گفت: قرآن کتاب آسمانی و بزرگ‌ترین معجزه پیامبر(ص) است که برای همه نسل‌ها، دوره‌ها و زمان‌ها حرف‌های تازه برای گفتن دارد، بنابراین تعمق در آیات الهی موجب عشق و علاقه وصف‌نشدنی به قرآن می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از  کانون خبرنگاران نبأ، معصومه افسری، مسئول مؤسسه قرآنی سیف‌الحسین(ع) اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ طی بازدید از کلاس روخوانی قرآن کریم در شهرک شهید بهشتی این شهرستان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن و اهمیت توجه به مفاهیم قرآنی گفت: امروز قرآن داروی شفابخش هر دردی است، بنابراین علاقه‌مندی به آن و درک مفاهیم آسمانی قرآن موجب می‌شود که مؤمنان دژ مستحکمی در برابر همه انحرافات، خطرات و تهاجم‌های دشمنان داشته باشند.

وی افزود: قرآن کتاب آسمانی و بزرگ‌ترین معجزه پیامبر(ص) است که برای همه نسل‌ها، دوره‌ها و زمان‌ها حرف‌های تازه برای گفتن دارد، بنابراین تعمق در آیات الهی موجب عشق و علاقه وصف‌نشدنی به قرآن می‌شود.

افسری بیان کرد: تدبیر و تعمق در این مفاهیم ناب الهی نقش مهمی در سلامت روحی، روانی، اجتماعی و فردی افراد جامعه دارد و جامعه انسانی را به‌سوی سعادت و خوشبختی هدایت می‌کند.

نظر شما