شناسهٔ خبر: 66617 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

خانه‌های مسکن مهر مسجددار می‌شوند

مسجد مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز به مشکل کمبود مسجد و فضاهای آموزشی در خانه‌های مسکن‌ مهر اشاره کرد و گفت: ایجاد مسجد در مسکن‌های مهر با همکاری مجمع خیرین مسجدساز و وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش نماینده، مجید شایسته، مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز در گفت‌وگو با (ایکنا) ، به مشکل کمبود مسجد و فضاهای آموزشی در مسکن‌های مهر اشاره و عنوان کرد: مسجد اولین رکنی است که در شهرسازی باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه عموما مناطق تازه توسعه یافته و شهرک‌های جدید حومه تهران با مشکل کمبود مسجد روبرو هستند، گفت: وظیفه وزارت راه و شهرسازی این بود که در کنار ایجاد مسکن‌های مهر به ساخت و ساز مسجد به عنوان یک نیاز جدی عموم مردم اقدام کند.

شایسته جبران این غفلت صورت گرفته را امری ضروری دانست و گفت: قبل از هر ساخت و سازی باید به فکر جانمایی مسجد در آن منطقه بود، حال شاهد تعداد کثیری مجتمع مسکونی در مجموعه‌های مسکن مهر هستیم که با کمبود مسجد روبرو هستند.

وی با اشاره به فعالیت‌های مجمع خیرین مسجد ساز در کشور گفت: موضوع مسجد و رفع کمبودها در این زمینه یکی از مسائل مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و ایشان در پیام خود به اجلاس‌های سراسری نماز همواره بر این مساله تاکید کرده‌اند، در این راستا مجمع خیرین مسجد ساز تصمیم گرفت به عرصه مسکن‌های مهر نیز ورود پیدا کند.

وی به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: ایجاد مسجد در مسکن‌های مهر با همکاری مجمع خیرین مسجدساز و وزارت راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما