شناسهٔ خبر: 66486 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

حیاط خلوت نظام آموزشی در دست فرزندان هاشمی است

طبیب زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: حیاط خلوت نظام آموزشی کشور در دست هاشمی و فرزندانشان است.

به گزارش نماینده، زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به  نقش فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد، گفت: عملا حیاط خلوت نظام آموزشی  کشور در دست آقای هاشمی و فرزندانشان است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی محل جولان خاندان آقای هاشمی است. بیشتر از بیست سال است که فقط آقای جاسبی و آقای هاشمی دانشگاه آزاد را در کنترل خودشان دارند.

حضور افراد مسئله‌دار در دانشگاه آزاد اسلامی موضوع دیگری بود که این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به آن اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولیت اخیر فائزه هاشمی در دانشگاه پردیس، حضور هراتی در این دانشگاه و اخیرا نیز سپردن مسئولیت روزنامه فرهیختگان به یک بازداشتی فتنه جای سؤال دارد.

طبیب‌زاده با بیان اینکه عنان دانشگاه آزاد در دست آقای هاشمی و عوامل وی است، گفت: مهدی هاشمی نیز در دانشگاه آزاد آکسفورد که وجود خارجی نداشت فعالیت می‌کرد، به این شکل به اسم دانشگاه آزاد واحد اکسفورد دانشجو می‌گرفتند و در دانشگاه‌های دیگر انگلستان پذیرش و نقش واسطه را ایفا می‌کردند و هیچ فعالیت آموزشی در این دانشگاه انجام نمی‌شد.

وی در پایان تصریح کرد: آقای مهدی هاشمی که در فتنه سال ۸۸ نقش مهمی داشت، علی‌رغم این نقش، با سوءاستفاده از نام دانشگاه آزاد اسلامی سه سال در انگلستان حضور داشت و  از محکومیت‌های خود فرار کرد.

 

نظر شما