شناسهٔ خبر: 66298 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آقا تهرانی: به دیدار آیت الله یزدی می روم/ به منشور اصولگرایی پایبندیم

آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: بنا داریم خدمت آیت‌الله یزدی برویم لذا اگر بتوانم در همین هفته تعطیلی مجلس خدمت آیت‌الله یزدی برسم، کمال افتخار است.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره دیدارها با بزرگان اصولگرایی پیرامون وحدت، از دیدار خود با آیت‌الله یزدی خبر داد و اظهار داشت: ما بنا داریم خدمت آیت‌الله یزدی برویم لذا اگر بتوانم در همین هفته تعطیلی مجلس خدمت آیت‌الله یزدی برسم، کمال افتخار است.

حجت الاسلام آقاتهرانی بر همین اساس ادامه داد: ما نشست‌هایی را نیز با گروه‌ها و مسئولان حقیقی و حقوقی و به ویژه اصولگرا داریم و تلاش می‌کنیم با افراد مختلفی در این زمینه نشست داشته باشیم تا انشاءالله به نتایج خوبی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه این ارزش‌ها است که ما را با یکدیگر همسو و هم‌هدف می‌کند یادآور شد: با توجه به اینکه همه ما ولایتمدار هستیم باید بهتر بنشینیم و صحبت کنیم.

*اگر بر مبنای اصولی خود بایستیم هیچ اختلافی نداریم

حجت‌الاسلام آقاتهرانی ضمن انتقاد از برخی شیطنت‌های رسانه‌ای علیه اصولگرایان تصریح کرد: برخی علم غیب دارند اما ما اینطور نیستیم لذا معتقدیم اگر اصولگرایان بر مبنای اصولی خود محکم بایستند هیچ اختلافی وجود نخواهد داشت.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: اصولِ «منشور اصولگرایی» که آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی نوشته بودند، برگرفته از نظاماتی است که مقام معظم رهبری مطرح کردند و ما به آن پایبند هستیم چرا که اگر به اصول پایبند نباشیم، اصولگرا نیستیم.

وی تاکید کرد: ما باید با هم وحدت داشته باشیم و با یکدیگر جلو برویم تا حاکمیت ولایت که در شخص مقام معظم رهبری تجلی پیدا کرده است را تقویت کنیم.

دبیرکل جبهه پایداری در ادامه در خصوص اخذ مجوز رسمی وزارت کشور گفت: جلسات کمیسیون ماده ۱۰ تشکیل نمی‌شود و این از عجایب است در حالی که تعطیل کردن کارها واقعا زشت است، این کارها نمودار این است که کار را می‌خوابانند و سلیقه‌ای رفتار می‌کنند.

 

نظر شما