شناسهٔ خبر: 66266 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برنامه‌های جبهه پیروان برای وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم

سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری برنامه این جبهه برای وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده مجلس را تشریح و بر تعامل و همکاری تشکل متبوعش با جامعتین تاکید کرد.

به گزارش نماینده سیدکمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص برنامه این جبهه برای وحدت اصولگرایان اظهار داشت: جبهه پیروان خط امام و رهبری همیشه در جهت ائتلاف، انسجام و همگرایی اصولگرایان تلاش کرده است و ما ضرورت می‌دانیم تا در انتخابات مجلس آینده اصولگرایان بتوانند منشأ خدمات به مردم باشند.

وی با تأکید براینکه لازم است اتحاد، ائتلاف و انسجام میان اصولگرایان برقرار شود، افزود: ما در آینده نزدیک تلاش خواهیم کرد تا با احزاب برادر و همسو که در جناح اصولگرایان قرار دارند، صحبت کرده و جلساتی را برگزار کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: ما در گذشته ملاقات‌هایی با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و برخی احزاب اصولگرا برگزار کرده‌ایم و در آینده نیز جلساتی خواهیم داشت اما برنامه زمانی دقیقی را برای برگزاری این جلسات مشخص نکرده‌ایم و زمان دقیق این جلسات بستگی به فرصت ما و آنها دارد.

سجادی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که اصولگرایان منسجم شوند چرا که سابقه نشان داده وقتی اصولگرایان منسجم می‌شوند دستاوردهای خوبی به دست خواهند آورد مانند مجلس نهم که ثمره وحدت اصولگرایان بود.

وی گفت: اصولگرایان حتما باید وحدت داشته باشند و ائتلاف کنند تا بتوانند منشأ خدمات به مردم باشند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که آیا از برگزاری همایش سراسری اصولگرایان اطلاعی دارید، تصریح کرد: آقای تقوی نه ما را دعوت کرده و نه در مورد این همایش اطلاعاتی داده است. بنابراین هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارم و بهتر است درباره همایش از آقای تقوی سوال کنیم.

نظر شما