شناسهٔ خبر: 66189 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تحریم‌های جدید علیه ایران قطعا به ضرر گرووه ۵+۱ خواهد بود

حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه وضع تحریم‌های جدید علیه ایران قطعا به ضرر گرووه ۵+ ۱ خواهد بود، گفت: ایران باید از این اقدام آمریکا برای رسوا کردن این کشور و ایجاد رسوایی سیاسی آمریکا در دنیا استفاده کند.

به گزارش نماینده منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اظهار داشت: وضع تحریم‌های جدید علیه ایران نشان‌دهنده روح قانون‌گریزی و قانون‌ ناپذیری آمریکایی‌هاست و آنها با این اقدام خود روی این موضوع که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند، مهر تایید زدند.

وی وضع تحریم‌های جدید علیه ایران را خلاف توافقنامه ژنو دانست و تاکید کرد: آمریکا با این اقدام خود فضای ایجاد تفاهم برای رسیدن به یک توافق طولانی‌مدت و نهایی را مشوش کردند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه وضع تحریم‌های جدید علیه ایران قطعا به ضرر گرووه ۵+ ۱ خواهد بود، گفت: ایران باید از این اقدام آمریکا برای رسوا کردن این کشور و ایجاد رسوایی سیاسی آمریکا در دنیا استفاده کرده و به دنیا اعلام کند که آمریکایی‌ها غیرقابل وثوق و اعتماد هستند.

حقیقت‌پور برهمین اساس به تیم مذاکره‌کننده ایرانی توصیه کرد که هوشیاری خود را در مقابل طرف مقابل که نانجیب هستند، حفظ کرده و با اراده پولادین و قاطعیت از منافع ملی کشورمان دفاع کنند.

 

نظر شما