شناسهٔ خبر: 66110 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

خلیفه داعش به هلاکت رسید

پایگاه خبری صوت العراق در خبری با عنوان آیا ابوبکر البغدادی (سرکرده گروه تروریستی داعش) به هلاکت رسیده است؟ به افزایش شایعات درباره کشته شدن البغدادی اشاره کرد.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، دو روز پس از آنکه داعش ویدیویی را از بریدن سر استیون ساتلاف، روزنامه نگار آمریکایی، منتشر کرد جنگنده های آمریکایی مواضع داعش را در مرکز موصل هدف قرار دادند. در این عملیات که بر اساس اطلاعات دقیق جاسوسی اجرا شد سه نفر از فرماندهان عالی رتبه داعش از جمله ابوهاجر السوری که از او به عنوان دست راست ابوبکر البغدادی تعبیر می شود کشته شدند.

 

پس از تایید خبر کشته شدن این افراد شایعاتی منتشر شد که در آن آمده است در این عملیات ابوبکر البغدادی نیز به شدت مجروح و به سوریه منتقل شد اما در سوریه جان داد.

 

البته اخبار مرتبط با مرگ البغدادی اخبار تایید نشده است با این حال پایگاه خبری ایلاف به نقل از مصاحبه چند افسر ارتش سابق عراق با پایگاه خبری دیلی بیست، نوشت: البغدادی در سوریه مرد، پس از آنکه جنگنده های عراقی و آمریکایی در شمال عراق عملیات مشترکی را انجام دادند البغدادی مجروح شد و به سوریه منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات، نتوانست دوام بیاورد و جان داد.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۶-۱۴ ۲۳:۱۸رنجبر 0 1

    امید است این خبر صحت داشته باشد .عمر ظالم کوتاه است .ظلم پایدار نیست.
                                

نظر شما