شناسهٔ خبر: 65953 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حدادعادل در جمع خبرنگاران:

استیضاح وزیر ارشاد فعلا مطرح نیست/ بیش از هرچیز به مدیر خوب نیاز داریم

حداد رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به زمزمه‌های استیضاح وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: این موضوع باید بررسی شود بنابراین بحث استیضاح وزیر ارشاد در دستور کار مجلس فعلا قرار ندارد و همه چیز بستگی به آینده دارد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس،غلامعلی حداد عادل ظهر امروز در حاشیه همایش مدیریت اسلامی در فرهنگ رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توجه به مدیریت باید در دستور کل آحاد جامعه قرار بگیرد به ویژه اینکه جوانان باید به این بحث مهم توجه کنند چون مدیریت در وهله نخست مهم‌ترین نیاز کشور است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: ما بیش از هر چیز در کشور به مدیر خوب احتیاج داریم، همچنین ما باید جزئیات زندگی حضرت رضا (ع) را ببینیم و بشناسیم و بتوانیم وجهه برجسته مدیریتی ایشان را در اقدامات و عمل‌هایمان نهادینه کنیم تا برگی برای آینده کشور باشد.

حداد عادل تاکید کرد: در دورانی که حضرت رضا (ع) در شهر مشهد مقدس و طوس حضور داشتند شاهد برگزاری مناظره‌های دینی زیاد مردم از جانب ایشان بودند و این از ویژگی‌های ایشان بود چرا که در دورانی این نشست‌ها برگزار می‌شد که جامعه در معرض تهاجم بود و افکار مختلف در ادیان وجود داشت.

وی با اشاره به زمزمه‌های استیضاح وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: این موضوع باید بررسی شود بنابراین بحث استیضاح وزیر ارشاد در دستور کار مجلس فعلا قرار ندارد و همه چیز بستگی به آینده دارد.

 

نظر شما