شناسهٔ خبر: 65689 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شریعتمداری:

پاسخ دولت به برخی بی‌انصافی‌ها خدمت بیشتر به مردم است/ دولت هفته آینده به مشهد می رود

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خراسان رضوی، گفت: این سفر انشالله در آستانه میلاد حضرت امام رضا و در هقته آینده به مشهد انجام خواهد شد.

به گزارش نماینده محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دیدار اعضای هیئت دولت با مقام معظم رهبری در هفته دولت اظهارداشت: این دیدار مثل همیشه دیداری امیدبخش و دلگرم‌کننده برای اعضای هیئت دولت جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم بود.

وی افزود: در این جلسه رئیس‌جمهور گزارشی مبسوط از اقدامات صورت گرفته توسط دولت در حوزه‌های گوناگون را خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه کرد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه‌های گوناگون ادامه داد: بخشی از سخنان رهبری به انتقادات غیر منصفانه به دولت اختصاص پیدا کرد که البته پاسخ دولت به این بی‌انصافی‌ها خدمت بیشتر به مردم در مقابل این انتقادات خواهد بود.

شریعتمداری در ادامه تصریح‌ کرد: رهبری در سخنان خود بر اقدامات موثر دولت در حوزه اقتصادی همچون کاهش تورم و رونق کشاورزی نیز تاکید کردند.

وی همچنین به سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خراسان رضوی اشاره و تاکید کرد: این سفر انشالله در آستانه میلاد حضرت امام رضا و در هقته آینده به مشهد انجام خواهد شد.

نظر شما