شناسهٔ خبر: 65604 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

شوخی قلعه‌نویی با فرزند صادقی

تمرین نوبت صبح امروز (یکشنبه) آبی‌پوشان در غیاب هشت بازیکن برگزار شد.

به گزارش  نماینده به نقل از تسنیم، تمرین صبح امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۱:۳۰ در سالن وزنه مجموعه انقلاب برگزار شد.

* در این تمرین حنیف عمران‌زاده، خسرو حیدری، کرار جاسم، آرش برهانی، حرایر مگویان، یعقوب کریمی، هاشم بیک‌زاده و علیرضا رمضانی غایب بودند. میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال نیز در تمرین امروز شرکت نداشت.

* آرش برهانی با کسب اجازه از کادر فنی روز گذشته راهی کرمان شده و از فردا در تمرینات شرکت می‌کند.

* همچنین حرایر مگویان، بازیکن ارمنستانی استقلال به دلیل شرکت در بازی دوستانه تیم ملی کشورش به ارمنستان سفر کرده است.

* امیرحسین صادقی، مدافع استقلال به همراه فرزندش در تمرین شرکت کرده بود. صادقی با پیراهن رئال مادرید و فرزندش با لباس یکدست بایرن مونیخ به مجموعه انقلاب آمده بودند.

* هنگامی که امیر قلعه‌نویی فرزند صادقی را دید با شوخی به او گفت تو هم مثل پدرت فوتبالیست نمی‌شوی!

* محمد قاضی با ۱۰ دقیقه تأخیر در تمرین حضور پیدا کرد.

* ادموند اختر، بازیکن پیشین تیم‌ استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود. زمانی که قلعه‌نویی اختر را دید با ناراحتی به وی گفت: چرا مگویان بدون هماهنگی به کشورش رفته است؟ اختر نیز در پاسخ به سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت او هماهنگ کرده و باید برای تیم ملی کشورش بازی کند. به این ترتیب مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال در دیدار روز پنجشنبه هفته جاری مقابل نفت مسجد سلیمان غایب خواهد بود.

* امیرحسین صادقی دقایقی در تمرین با جواد زرینچه به صحبت پرداخت.

* مدافع استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت مصدومیت خود گفت: این هفته همراه بازیکنان تمرین می‌کنم و از هفته آینده کار را توپ را آغاز خواهم کرد.

* زرینچه یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی که شایعه قهرش در تمرین روز گذشته باعث ناراحتی او شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به وضعیت بیماری خود گفت: من با اجازه از کادر فنی برای تمدید دفترچه بیمه‌ام راهی اسلامشهر شده بودم و اصلاً قهری در کار نبود. نمی‌دانم چرا برخی‌ها دوست دارند برای من حاشیه‌سازی کنند.

* آبی‌پوشان امروز به مدت یک ساعت در سالن مجموعه انقلاب کار با وزنه را انجام دادند.

* تمرین نوبت عصر آبی‌پوشان تعطیل است و تمرینات از فردا پیگیری خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۸:۵۰ روز پنجشنبه به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود.

نظر شما