شناسهٔ خبر: 65327 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

قدردانی گردان های قدس از ایران

سخنگوی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد از کشورهای حامی مقاومت در جنگ غزه و در صدر آنها از جمهوری اسلامی ایران قدردانی و تشکر می کنیم.

به گزارش نماینده به نقل از واحد مرکزی خبر،  ابوحمزه که روز جمعه در جشن پیروزی مردم غزه سخن می گفت خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت کاری کردند که کشورها و ارتش ها نتوانسته بودند آن را عملی کنند.

وی افزود: این نبرد آخرین جنگ ما نبود بلکه نبردی بود در مسیر آزادسازی همه فلسطین.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: ما نمی گوییم از امروز خود را برای دور آتی نبرد با صهیونیست ها تجهیز می کنیم زیرا ما حتی در زمان نبرد با صهیونیست ها نیز دست از تولید اسلحه و تجهیز خود نکشیده بودیم بلکه می گوییم ما بر دامنه تلاش های خود خواهیم افزود و همه امکانات و توان خود را برای مرحله آتی نبرد به کار خواهیم گرفت مرحله ای که امیدواریم مرحله آزادسازی فلسطین باشد. ما به ملت خود این اطمینان را می دهیم که برای پاسخ هرگونه تجاوزگری صهیونیست ها انگشتان ما همچون همیشه بر ماشه باقی خواهد ماند.


سخنگوی گردان های قدس تاکید کرد: نیروهای مقاومت از ملت ها و نیروهایی که از مقاومت حمایت کردند و در صدر آن ها از جمهوری اسلامی ایران، مقاومت اسلامی لبنان و برادارن سودانی مان تشکر می کنند.


وی افزود: ما از بخش های رسانه ای و مطبوعاتی آزاد چه فلسطینی و چه عرب تشکر می کنیم. ما به طور خاص از شبکه های ماهواره ای مقاومت و در صدر آنها از شبکه تلویزیونی المیادین روح مقاومت و شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم نبض مقاومت و شبکه های الاقصی، الجزیره، قدس، المنار، و شبکه تلویزیونی معاً تشکر و قدردانی می کنیم.

نیروهای مقاومت فلسطین : نبرد با اشغالگران صهیونیست هنوز تمام نشده است


احمد غانم گزارشگر شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد مبارزان گردان های قدس که در جریان نبرد غزه به مقابله با رژیم صهیونیستی برخاسته بودند روز گذشته(جمعه) با حضور در خیابان های غزه پیروزی مقاومت را در نبرد جشن گرفتند.  


مقاومتی که تاکید می کند همچنان انگشتش بر ماشه قرار دارد و آماده پاسخ دادن به هرگونه اقدام تجاوزگرانه است.


خالد البطش یکی از سران جنبش جهاد اسلامی گفت: این راهپیمایی برای این برگزار شده است که بگوییم اقدام مردم غزه در پشتیبانی از نیروهای مقاومت و  پایداری آن ها دسیسه های رژیم صهیونیستی را به شکست کشاند. این راهپیمایی برای آن صورت گرفته تا به کشورهای عربی و اسلامی بگوییم چنانچه اراده ها متحد شوند و امت اسلامی گرد فلسطین حلقه بزند شکست رژیم صهیونیستی به آسانی تحقق می پذیرد. این راهپیمایی برای این است که بگوییم فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است و هرچیز غیر از آن وقت تلف کردن است.


حاضران در این راهپیمایی تصاویر شهدای نبرد اخیر غزه را در دست داشتند. در این تظاهرات درد و رنج مردم غزه نیز یاداوری شد.


یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: غزه با این مساحت کمش و با سلاح های ساده ای که در اختیار نیروهای مقاومت بود توانست مجهزترین ارتش جهان را شکست دهد. غزه هر متجاوزی را که فکر تجاوز به غزه را در سر بپروراند شکست خواهد داد.  


الزهار: مذاکرات سازش هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید

 محمود الزهار از سران جنبش حماس گفت ما چوب لای چرخ مذاکرات محمود عباس با اسرائیلی ها نمی گذاریم زیرا مطمئنیم که مذاکرات سازش هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید.


الزهار افزود: ما به جهت دفاع از خود وارد نبرد با اسرائیل شدیم زیرا این اسرائیلی ها بودند که حمله به ما را آغاز کردند.


 الزهار تاکید کرد جنبش حماس باید روابط خود را با کشورهای عربی و اسلامی ترمیم کند و نباید وارد دسته بندی ها شود. وی تاکید کرد رابطه حماس با همه کشورها بویژه کشورهایی که در جریان نبرد غزه از ما حمایت کردند باید خوب باشد.

 

نظر شما