شناسهٔ خبر: 65097 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

صادقی با داماد قلعه نویی شام خورده بود؟

صادقی در پاسخ به اینکه بیگ زاده گفته این بازیکن و عمران زاده باید به دنبال پست دیگری باشند گفت: بیگ زاده کمی شیطان شده است.دلم برای او و بقیه بچه ها تنگ شده است.

به گزارش نماینده، اميرحسين صادقي مدافع مياني و مصدوم استقلال شايعه شام خوردن با فاميل امير قلعه نويي را تكذيب كرد.

صادقی در واکنش به اینکه گفته می شود با داماد امیر قلعه نویی در فرحزاد شام خورده است به كاپ گفت:این بحث واقعیت ندارد. من بعد از بازی با سایپا با امیر قلعه نویی صحبت کردم همه اتفاقات تمام شد و مشکل خاصی هم نبود. من فامیل ایشان را دیگر ندیده ام و فکر می کنم دیگر این صحبت ها بجا نیست.

صادقی در واکنش به این که گفته می شود در فرحزاد این آشتی صورت گرفته تصریح کرد:من ۵ ماه است از نزدیک فرحزاد هم رد نشده ام. این بحث همانطور که گفتم از اساس مشکل دارد و از دوستانم خواسته ام آن را پیگیری کنند.

مدافع استقلال ادامه داد: از امروز در تمرینات شرکت می کنم. قرار بود از فردا با نظر نوروزی در تمرینات شرکت کنم، اما از آنها خواهش کردم با حتی می توانم بگویم التماس کردم که که از امروز به تمرینات ملحق شوم چون برای این کار خیلی  مشتاق بودم. دوست دارم تجربیات خود را به جوانترها منتقل کنم جو تیم امسال بسیار خوب است و فکر می کنم یکی از مدعیان قهرمانی باشیم.

صادقی در پاسخ به اینکه بیگ زاده گفته این بازیکن و عمران زاده باید به دنبال پست دیگری باشند گفت: بیگ زاده کمی شیطان شده است. دلم برای او و بقیه بچه ها تنگ شده است.

نظر شما