شناسهٔ خبر: 65092 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

عنایتی:

آفساید مهم نیست، داور دو پنالتی مهم ما را نگرفت/ به خاطر استقلال بازوبند آبی را به بازو بستم

آفساید بودن گل زیاد مهم نبود. مهم این است که داور دو پنالتی را برای ما نگرفت. هر دوی آنها می توانست روند بازی را تغییر دهد.

به گزارش نماینده، رضا عنایتی کاپیتان تیم فوتبال پدیده که معتقد است در جریان بازی با پرسپولیس داور ۲ پنالتی را برای تیم پدیده و موقعیت حساس را برای تیمش نگرفته است. علاوه بر آن با وجود اینکه در پایان عصبانی بود و با تندی زمین را ترک کرد خودش معتقد است که دیروز تنها یک بار عصبانی شده و در واقع در بازی دیروز مهربان بوده است.

 

بازی مقابل پرسپولیس را چطور بود، آیا واقعا حقتان آنطور که شما بعد از بازی اعلام کردید برد بود؟

بازی خوبی بود. در نیمه اول بسیار منطقی و حساب شده بازی کردیم و توانستیم به گل هم برسیم، اما در نیمه دوم پرسپولیس بازی را خراب کرد و با روی آوردن به بازی هوایی زیبایی فوتبال را گرفت. امیدوارم این نتایج برای ما ادامه داشته باشد و ما بتوانیم در پایان فصل رتبه خوبی را در جدول کسب کنیم.

 

خیلی ها معتقدند که گل شما آفساید بوده، نظر شما در این خصوص چیست؟

آفساید بودن گل زیاد مهم نبود. مهم این است که داور دو پنالتی را برای ما نگرفت. هر دوی آنها می توانست روند بازی را تغییر دهد.

 

در واقع شما معتقدید که داور نقش مهمی در تساوی پرسپولیس داشته است؟

ما زیاد با داوری کاری نداریم و بیشتر کار خودمان را انجام می دهیم. خود من دیروز در یک صحنه عصبانی شدم که آن هم به خاطر شرایط بازی بود، البته که باید بگویم من دیروز خیلی مهربان بودم.

 

جالب است که شما با بازوبند آبی در این مسابقه شرکت کردید، آیا علت خاصی داشت؟

هیچ ابایی ندارم که بگویند استقلالی هستم. هر کسی هم که می خواهد از این موضوع ناراحت شود برای من مهم نیست. من رنگ آبی را دوست دارم و صد درصد به خاطر استقلال بازوبند آبی را به بازو بستم.

 

عملکرد تیم تان را در این ۵ هفته چطور دیدید؟

ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. زود است بخواهیم از این عملکرد رضایت داشته باشیم فاصله زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است و باید همین روند خوب را دنبال کنیم.

 

در بازی پیکان ـ استقلال رحمتی به سمت نیمکت استقلال نرفت، به نظر شما این کار رحمتی به عنوان یک استقلالی درست بود؟

تفکرات آدم ها با یکدیگر فرق می کند. امیر قلعه نویی یک روز به فوتبال من اعتقاد داشت ولی روز دیگر مرا نخواست. یک روز نورچشمی بودم و روز دیگر از چشم ها افتادم. ولی چه خوب است که آدم ها با یکدیگر دوست باشند و همه چیز را به خوبی جلو ببرند. به نظر من چه خوب بود که رحمتی سمت استقلال می رفت و کدورت ها را از بین می برد.

 

بازی مقابل راه‌آهن را چطور می‌ بینید؟

بازی سختی داریم. راه آهن در مقابل ملوان در این هفته به پیروزی رسیده و با روحیه خوبی به دیدار ما می آید ولی ما باید از این بازی خانگی استفاده کنیم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

نظر شما