شناسهٔ خبر: 64872 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

آمار بد رحمتی مقابل استقلال / ۲۵ گل خورده از همه رنگ!

 دیدار تیم های فوتبال پیکان و استقلال تهران رحمتی برای بازی مقابل استقلال انگیزه های زیادی داشت و می خواست که گل نخورد اما کیسه اش پر از سه گل شد.

به گزارش نماینده به نقل از نود، سید مهدی با احتساب بازی دیروز مقابل استقلال، ۱۷ بار مقابل استقلال قرار گرفته است که البته ۴ بار در تیمی که بازی می کرده با برد از زمین خارج شده، شش بار شکست خورده و ۷ هفت بار با تساوی زمین را ترک کرده است.

رحمتی با پیراهن تیم های مس کرمان، سپاهان اصفهان، فجر سپاسی و پیکان مقابل استقلال بازی کرده و البته دیروز یکی از ضعیف ترین نمایش هایش را داشت. هر چند رحمتی به جز گل سوم زیاد روی گلهای اول و دوم مقصر نبود اما در گل سوم مثل همیشه که روی خروجهایش مشکل داشت گل سوم را دریافت کرد. بازی دیروز تحت تاثیر سیدمهدی رحمتی بود و البته رحمتی که پس از جدایی اش از استقلال علیه قلعه نویی مصاحبه کرد انگیزه های زیادی داشت که جواب حرفهای قلعه نویی در واکنش به مصاحبه خودش بدهد. در هر حال امیرحسین صادقی بازیکنی که گفته می شد فصل قبل با مهدی رحمتی قهر بود هم در میدان نبود تا بازی حساس تر هم بشود و صادقی مقابل کاپیتان سابق استقلال، بازوبند را بر بازویش ببیند. رحمتی اوایل بازی هم به سمت قلعه نویی نرفت تا چالش ها را بیشتر هم بکند.

بازنده در هفدهمین تقابل

رحمتی در روزهای چهره شدن در فجرسپاسی چندین‌بار مقابل استقلال قرار گرفت، یک‌سال هم در سپاهان  مقابل استقلال ایستاد و بین سال‌های ٨٤ تا ٨٦ به استقلال آمد. رحمتی که پس از حضور دوباره قلعه نویی و درخشش وحید طالب لو از استقلال رفت در ٢ فصل بازی برای مس کرمان بین سال‌های ٨٦ تا ٨٨ و ٢ فصل توپ زدن در سپاهان بین سال‌های ٨٨ تا ٩٠، بارها سد راه استقلالی‌ها شد. مجموع تقابل‌های او در لباس دروازه‌بانی مس، سپاهان و فجرسپاسی و پیکان مقابل استقلال در لیگ برتر، ۱۷ بازی، بود که آمارش را اول گزارش اعلام کردیم.

٢۵ گل‌خورده از استقلال

سید مهدی رحمتی در طول ٣فصل بازی برای فجرسپاسی، نیمی از ٦ بازی مقابل استقلال را با تساوی به پایان برد، ٢بار باخت، تنها یک‌بار پیروز شد و ٩گل دریافت کرد. او در اولین دوره حضور در سپاهان، هر ٢بازی رفت و برگشت با سپاهان را دو-دو مساوی کرد.  دو فصل بازی در مس و ٤ بازی با استقلال، ٢ برد، یک تساوی، یک باخت و ٣ گل خورده در پی داشت و بالاخره او در حضور مجدد با لباس سپاهان، ٢ باخت، یک تساوی و یک برد را به چشم دید. ضمن این‌که بیشترین گل خورده در یک بازی مقابل استقلال را در همین بازی به چشم دید؛ وقتی که در آن بازی که منجر به شکست ٤ بر ٣، ٤ گل از استقلال دریافت کرد. همان بازی که امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان بود و دیروز با پیکان مقابل استقلالی قرار گرفت که امیرقلعه نویی سرمربی اش است. در هر حال در مجموع این دیدارها رحمتی ٢۵بار دروازه‌اش مقابل استقلال را باز شده دیده است. رحمتی می خواست دیروز انرژی مثبت به استقلالی هایی بدهد که از رفتن او به پیکان ناراحت بودند و مقابل قلعه نویی و افشارزاده قرا گرفته بودند اما در نهایت هر وقت رحمتی گل می خورد، قلعه نویی با خنده هایی تلخ، چشمان مهدی رحمتی را نشانه می رفت.

نظر شما