شناسهٔ خبر: 64711 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

دروغ شاخ‌دار

اکنون در انقلاب اسلامی بی‌پروا دروغهایی تقریباً همانند همان دروغهای گوبلز گفته می‌شود ـ آن هم از طریق سایتهای برخی نهادهای مدعی انقلابی و از طریق این سایتها در سرتاسر دنیا پخش می‌شود بی‌آنکه بررسی کنند که این گفته راست است یا دروغ.

نماینده؛ احمد احمدی نماینده سابق مجلس!! / یادش به خیر مباد گوبلز (Goblez) که از سال ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ میلادی وزیر تبلیغات و اطلاعات آلمان هیتلری بود. او می‌گفت: دروغ را تا می‌توانید گنده بگویید، البته او با این شیوه بر سر آلمان و جهان آورد آنچه آمد‍!!

و دریغا که اکنون در انقلاب اسلامی بی‌پروا دروغهایی تقریباً همانند همان دروغهای گوبلز گفته می‌شود ـ آن هم از طریق سایتهای برخی نهادهای مدعی انقلابی و از طریق این سایتها در سرتاسر دنیا پخش می‌شود بی‌آنکه بررسی کنند که این گفته راست است یا دروغ.

در تاریخ ۲۶/۵/۹۳ خبری به صورت زیر در شبکه اطلاع‌رسانی دانا درج و از آنجا به سایر سایتها منتقل شده است. خبر این است:

 

یکی دیگر از موارد تخلف مربوط به یکی دیگر از معاونان وزیر می‌شود.

این معاون وزیر فرزند احمد احمدی نماینده سابق مجلس است: احمدی زمانی که توفیقی سرپرست وزارت علوم بود در پیامی انتصاب وی را تبریک گفت و از وی خواست تا به برخی از فسادها در وزارت علوم پایان دهد.

البته پیامهای تبریک آقای نماینده سابق مجلس مؤثر واقع شد و توفیقی فرزند وی را به عنوان معاون برگزید.

در حالی که در دوره گذشته یک مسئول بلندپایه وزارت علوم صلاحیت خواهر آقای معاون کنونی را رد کرده بود با فشار جریان خاص نامبرده هم بورسیه تحصیلی گرفت که البته اسناد این موضوع به طور کامل وجود دارد.

ببینید گفتار چه مقدار پست و سست و موهون است.

۱. من به دکتر توفیقی گفتم که «به برخی از فسادها در وزارت علوم پایان دهد» اما آیا مسئولیت معاونت وزارت علوم به خاطر تبریک من بوده؟ این شمایید که برای این قبیل پستها از همه چیز می‌گذرید نه کسی که ۸ سال است استاد تمام شده و بیش از ۲۰۰ مقاله علمی در مجلات علمی داخلی و خارجی دارد!

۲. در باب «رد صلاحیت خواهر آقای معاون کنونی توسط یک مسئول بلندپایه وزارت علوم و با فشار جریان خاص نامبرده هم بورسیه تحصیلی گرفت».

راستی که جای گوبلز خالی! اولاً خواهر ایشان دانشجوی صنعتی شریف در رشته هوش مصنوعی بوده و پس از کارشناسی در کارشناسی ارشد بدون کنکور پذیرفته شده و در دکتری هم در سه دانشگاه صنعتی شریف و تهران و امیرکبیر پذیرفته شده و استادان صنعتی شریف او را به آنجا برده و پس از دو سال از مقطع دکتری به او پیشنهاد عضویت هیئت علمی در آنجا را کرده و او را به وزارت علوم معرفی نموده‌اند.

در اینجا همان مسئول بلندپایه وزارت علوم با فرومایگی و کینه‌توزی سیاسی او را رد کرده و سرانجام گفته است شما به جای صنعتی شریف بروید به الزهرا و او هم نرفته است. بنابراین اساساً بورسی در کار نبوده که نوشته‌اند: «نامبرده هم بورس تحصیلی گرفت» که البته بیفزائیم که این خواهر آقای معاون دختری است چادری که گاه در سال دو بار اعتکاف می‌کند. سر راه دانشگاه به خانه، به مسجد می‌رود و فرادی یا با جماعت نماز می‌خواند و... حال باید پرسید علت رد صلاحیت چیست؟

کدام بورس؟ کدام اسناد؟ راستی که جای شرمساری دارد!

بیفزائیم که دانشگاه یادشده تصویب پروپوزال دکتری این دانشجو را به علت کشاکش استادان با یکدیگر یک سال طول داد و سپس گفت چون بودجه به دانشگاه نداده‌اند شما باید دو میلیون بپردازی و او هم پرداخت! جرم و گناه از دانشگاه و جریمه از دانشجو!! بعدها هم به علت همکاری نکردن استاد و دانشگاه با وی پس از حدود سه سال تحصیل در مقطع دکتری هوش مصنوعی ناگزیر شد یک سال و چند ماه پیش –پیش از معاون شدن برادرش با پرداخت دو میلیون و پانصدهزار تومان دیگر با دانشگاه قطع رابطه کند!! این هم بورس تحصیلی!!

یادآوری این نکته لازم است که تازگی رسم این شده که یک سایت خبری مثل خبر سراسر دروغ بالا را منتشر می‌کند و نزدیک به دویست سایت دیگر هم بدون تحقیق آن را از آن منبع نقل و منتشر می‌کنند و وقتی اعتراض می‌کنی می‌گویند از فلان سایت نقل کرده‌ایم. بعضی از آنها هم می‌گویند شما اگر ایرادی دارید بدهید ما اگر خواستیم آن را می‌آوریم و اگر نخواستیم خیر! آیا وزارت ارشاد نباید به این روش رسیدگی کند!؟

نظر شما