شناسهٔ خبر: 64378 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جای فر‌جی‌دانا در کابینه روحانی نبود/ تشکر از نمایندگان مجلس

حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: دولتی‌ها و حامیان واقعی دولت هم باید از مجلس تشکر کنند که فرجی‌دانا را از کابینه آقای روحانی کنار گذاشت چرا که امثال وی نباید در کابینه دولت اعتدال باشند.

به گزارش نماینده حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه استیضاح فرجی‌دانا، از مهمترین اقدامات مجلس نهم بود، تصریح کرد: بی تردید اقدام انقلابی مجلس نهم در استیضاح وزیری که حامیان فتنه را منصوب کرده، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه مهمترین پیام استیضاح وزیر علوم این است که مجلس و مردم همچنان به فتنه 88 حساس هستند، افزود: پیام مجلس به آقای روحانی به عنوان یک شخصیت‌ انقلابی و مبارز هوشیاری در مقابل فتنه‌گران و براندازان است.

ابراهیمی با بیان اینکه با حضور فرجی‌دانا، پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در حوزه‌های علمی ممکن نبود، تاکید کرد: قطعا استیضاح فرجی‌دانا در راستای حمایت مجلس از سیاست‌های اعتدالی دولت بوده است چرا که رفتار آقای فرجی‌دانا سنخیتی با شعار اعتدال نداشت. به نظرم، دولتی‌ها و حامیان واقعی دولت هم باید از مجلس تشکر کنند که فرجی‌دانا را از کابینه آقای روحانی کنار گذاشت چرا که امثال وی نباید در کابینه دولت اعتدال باشند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان گفت: جایی افرادی که در فتنه 88 نقش داشتند در دولت آقای روحانی نیست و چرا که آقای روحانی در فتنه 88 علیه فتنه‌گران موضع روشنی اتخاذ کرد.