شناسهٔ خبر: 64273 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

روحانی :تصمیمات مهم برای توسعه استان اردبیل خواهیم داشت

روحانی رییس جمهور با اشاره به سفر خود به استان اردبیل، گفت : تصمیمات مهمی برای توسعه این استان خواهیم داشت.

به گزارش نماینده به نقل از واحد مرکزی خبر، حسن روحانی پس از ورود به فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از حضور درجمع مردم استان به قابلیت های کشاورزی، گردشگری و صنعتی این استان اشاره کرد و افزود : در ۲ روز حضور در اردبیل در جمع نخبگان، فرهیختگان و ایثارگران حضور یافته و درجلسه شورای اداری استان تصمیمات مهمی را در راستای توسعه استان خواهم گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد این تصمیمات موجب نشاط و شادمانی مردم و سرافرازی استان اردبیل در کشور شود.

رییس جمهور در هفتمین سفر استانی خود به اردبیل رفت و نماینده ولی فقیه، امام جمعه اردبیل، استاندار و نمایندگان مجلس از وی استقبال کردند.

آقای روحانی در ورزشگاه تختی در جمع مردم انقلابی و ولایتمدار اردبیل سخنرانی کرد.  

دیدار با علما و روحانیون، ایثارگران، نخبگان و برگزیدگان استان، شرکت در جلسه توسعه و سرمایه گذاری استان، اعلام فاینانس راه آهن اردبیل، تصویب احداث آزاد راه اردبیل به لوشان در استان گیلان، دو بانده کردن جاده اردبیل به سراب، آغاز فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی اردبیل از برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهور به ‌استان اردبیل است.

در  این سفر وزرای  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، ‌آموزش و پرورش، معاونان رئیس جمهور در امور مجلس و زنان و خانواده و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری آقای روحانی را همراهی می کنند.