شناسهٔ خبر: 64184 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

همه طلاق‌های پر سروصدای سینمای ایران /تصاویر

به بهانه جدایی اخیر دو تن از سلبریتی‌های تلویزیون ایران یعنی آزاده نامداری و فرزاد حسنی، مروری داریم بر برخی از طلاق‌هایی که در سال‌های اخیر در میان سینمایی‌ها اتفاق افتاده است.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری دانشجو، سلبریتی‌ها در همه جای دنیا زیر ذره‌بین مردم دارند و زندگی شخصی آنها همیشه برای مردم جالب بوده است. به همین دلیل اتفاقاتی مانند ازدواج و طلاق که در زندگی مردم عادی نیز اتفاق مهمی محسوب می‌شود در زندگی هنرمندان بیشتر به چشم می‌آید و سروصدای بیشتری پیرامون آن راه می‌افتد. به بهانه جدایی اخیر دو تن از سلبریتی‌های تلویزیون ایران یعنی آزاده نامداری و فرزاد حسنی، مروری داریم بر برخی از طلاق‌هایی که در سال‌های اخیر در میان سینمایی‌ها اتفاق افتاده است.


محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان
طلاق‌های پر سروصدای سینمای ایران

محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان در اواخر دهه ۵۰ ازدواج کردند. فرزند اول آنها مهراوه در سال ۶۰ و فرزند دوم آنها ملیکا در سال ۶۵ متولد شدند. حاجیان زودتر از شریفی‌نیا وارد عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون شده بود اما شریفی‌نیا که کارهای هنری مختلفی از جمله عکاسی را تجربه کرده‌ بود در دهه هفتاد در سینما و تلویزیون شناخته شد. این زوج پس از سال‌های طولانی زندگی مشترک در اواخر دهه هشتاد از هم جدا شدند. پس از این جدایی، آزیتا حاجیان با محمد کریمی هراتی از هم‌کلاسی‌های دوران دانشگاهش و شریفی‌نیا با رز رضوی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کردند.

 

ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی
طلاق‌های پر سروصدای سینمای ایران

ابوالفضل پورعرب سوپراستار اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه هفتاد سینمای ایران تاکنون سه بار ازدواج کرده است که یکی از این ازدواج‌ها هنری بود. او پس از بازی در سریال «مسافران» سیروس مقدم با آناهیتا نعمتی همبازیش در این سریال ازدواج کرد و صاحب یک فرزند دختر به نام رائیکا شد. اما زندگی مشترک آنها طولی نکشید و از هم جدا شدند.



فریبرز عرب‌نیا/ آتنه فقیه‌نصیری/ عسل بدیعی

طلاق‌های پر سروصدای سینمای ایران
فریبرز عرب‌نیا بازیگر جنجالی سینمای ایران در سال‌های اوج محبوبیت و شهرت خود با آتنه فقیه‌نصیری از دیگر بازیگران جوان سینما و تلویزیون ازدواج کرد اما این ازدواج به شکست انجامید. عرب‌نیا پس از آن با عسل بدیعی بازیگر جوانی که پس از بازی در فیلم به یاد ماندنی «بودن یا نبودن» برای مدت کوتاهی به شهرت در سینما دست یافته بود و پیشنهادهای سینمایی زیادی داشت ازدواج کرد. ثمره این ازدواج فرزند پسری به نام جانیار بود. عسل بدیعی در فروردین ماه سال ۹۲ درگذشت و اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد. در مراسم خاکسپاری بدیعی، عرب‌نیا نیز حضور داشت و عکس‌های زیادی از همراهی او با پسرش در این مراسم منتشر شد.

 

مسعود کیمیایی و فائقه آتشین(گوگوش)
طلاق‌های پر سروصدای سینمای ایران

مسعود کیمیایی کارگردان نام آشنای سینمای ایران با فائقه آتشین (گوگوش) خواننده و بازیگر سال‌های قبل از انقلاب ازدواج کرده بود. این ازدواج تا اواخر دهه هفتاد که گوگوش از ایران خارج شد ادامه داشت اما پس از آن به جدایی انجامید.

 

الهام چرخنده و فرشید نوابی

طلاق‌های پر سروصدای سینمای ایران
الهام چرخنده در اواخر دهه هفتاد با ایفای نقشی کوتاه در فیلم شب یلدا به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما آمد. چرخنده با فرشید نوابی که او نیز از بازیگران سینما و تلویزیون بود ازدواج کرده بود و در سریال‌هایی مانند «من یک مستأجرم» و «دایره تردید» با هم تجربه همکاری داشتند. این زوج که دارای دو فرزند هستند اوایل سال جاری از هم جدا شدند.

 

خسرو شکیبایی و تانیا جوهری
طلاق‌های پر سروصدای سینمای ایران

خسرو شکیبایی و تانیا جوهری در دهه پنجاه هر دو بازیگر تئاتر بودند و همکاری آنها منجر به ازدواج شده بود. در دهه شصت بود که خسرو شکیبایی با «هامون» داریوش مهرجویی به شهرت رسید اما جوهری هیچ‌گاه شهرتی مانند شکیبایی را تجربه نکرد و در برخی از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش می‌پرداخت. شکیبایی با وجود داشتن یک فرزند دختر از جوهری جدا شد و در اوایل دهه شصت مجددا ازدواج کرد و از این ازدواج صاحب یک فرزند پسر است.

 

آزاده نامداری و فرزاد حسنی

طلاق‌های پر سروصدای سینمای ایران
خرداد ماه سال ۱۳۹۲ مجریان معروف تلویزیون ایران که هر یک در دوره فعالیت خود سبک جدیدی ارائه دادند و هر دو نیز مدتی صابون ممنوع‌الکاری به تنشان خورده بود با هم ازدواج کردند. خطبه عقد این زوج معروف توسط سید حسن خمینی خوانده شد و در فضای مجازی سروصدای زیادی به راه انداخت. در یک سال گذشته نیز عکس‌ها و فیلم‌های مختلفی که از حسنی و نامداری در فضای مجازی وجود داشت از عشق و علاقه آنها حکایت می‌کرد اما آنها اوایل سال جاری در سکوت خبری از هم جدا شدند.

نظر شما