شناسهٔ خبر: 64001 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رضایت ملی‌پوشان آمریکا از بازی با ایران

بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا از برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم کشورمان ابراز رضایت کردند.

به گزارش نماینده به نقل از تسنیم، بازی‌های دوستانه تیم ملی والیبال آمریکا مقابل ایران موسوم به کاپ آمریکا، بامداد یک‌شنبه با پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی آمریکا در حضور ۳۶۱۰ تماشاگر سالن «بِرِن سنتر» ایالت کالیفرنیا به پایان رسید.

تیم ملی والیبال آمریکا این سری بازی‌ها را با ۳ پیروزی و یک شکست تمام کرد. البته این ۲ تیم در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۴ در لهستان و لیگ جهانی ۲۰۱۵ نیز با یکدیگر هم‌گروه هستند.

جان اسپراو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا که هدایت تیم دانشگاه لس آنجلس را نیز به عهده دارد پس از این پایان این بازی‌ها گفت: امیدوارم هوادران هر ۲ تیم ایران و آمریکا از دیدن این بازی‌ها لذت برده باشند و به حمایت خود از والیبال ادامه بدهند. آرزو دارم که که تماشاگران یاد بگیرند عاشق والیبال باشند.

مکس هالت، ‌بازیکن تیم ملی آمریکا که در سینسیناتی به دنیا آمده است نیز گفت: من فکر می‌کنم که به عنوان یک تیم به رشد خوبی رسیده‌ایم. ایران، حریف با کیفیتی برای ما بود و میزبانی از آنها، اوقات خوبی را برای ما رقم زد. بسیاری از بازیکنان ایران به خوبی انگلیسی صحبت می‌کنند. برای ما خیلی جالب بود با تیمی بازی کنیم که در کشور ما طرفداران زیادی دارد.

میکا کریستنسن، ‌ پاسور اهل هاوایی تیم ملی آمریکا که در بازی آخر ۵ امتیاز سرویس برای تیمش کسب کرد نیز اظهار داشت: یک هفته فوق‌العاده و والیبالی را پشت سر گذاشتیم. ایران‌، تیمی است که مربی بسیار خوب و بازیکنان با تجربه‌ و با مهارتی دارد. ما از میزبانی و بازی با آنها بسیار لذت بردیم.

مسابقات والیبال قهرمانی جهان از یکشنبه ۹ شهریور در شهرهای مختلف لهستان آغاز می‌شود و تیم ملی ایران در روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف تیم ملی آمریکا می‌رود.

نظر شما