شناسهٔ خبر: 63968 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آمار مصدومان مجروحان زلزله ایلام

سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: زلزله مورموری در استان ایلام تاکنون هیچ کشته‌ای نداشته است. تاکنون ۵۱ نفر مصدوم شدند که حال اکثر آنها خوب است و با توجه به آمادگی مردم تلفات انسانی زیاد نیست.

به گزارش نماینده به نقل از فارس، سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد: زلزله مورموری در استان ایلام تاکنون هیچ کشته‌ای نداشته است. تاکنون ۵۱ نفر مصدوم شدند که حال اکثر آنها خوب است و با توجه به آمادگی مردم تلفات انسانی زیاد نیست.

مجتبی خالدی افزود: این زلزله ساعت 7 و 2 دقیقه در موموری استان ایلام با شدت 6.1 ریشتر رخ داد اما چون استاندار و فرماندار از مردم خواسته بودند شب را بیرون بخوابند اکثر مردم در خانه نبودند به همین علت تلفات انسانی نسبت به شدت این زلزله زیاد نیست.

وی گفت: این زلزله تاکنون 51 نفر مصدوم داشته است که از این تعداد 3 نفر نسبتاً بدحال هستند و که یکی از آنها به مراکز درمانی دزفول منتقل شدند.

وی افزود: حال 2 نفر دیگر مناسب نیست و در حال پایدار کردن علایم حیاتی آنها هستیم.

خالدی ادامه داد: از این تعداد مصدوم 25 نفر به بیمارستان آبدانان منتقل شدند که اکثراً به خدمات سرپایی نیاز دارند.

وی گفت: 15 نفر دیگر از مصدومان نیز در مرکز درمانی مورموری تحت مداوا هستند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: خوشبختانه خسارات انسانی زیاد نیست و اورژانس کشور و مراکز درمانی منطقه برای خدمت رسانی به این مصدومان آمادگی کافی و کامل را دارند.

وی گفت: تنها نگرانی ما این است که اکنون دسترسی به ۲ روستا در این منطقه هنوز وجود ندارد به همین علت از میزان مصدومان زلزله در این دو روستا هنوز اطلاعی نداریم.

نظر شما