شناسهٔ خبر: 63932 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

فراکسیون رهروان ولایت سه‌شنبه درباره فرجی‌دانا تصمیم‌ می‌گیرد

فراکسیون رهروان سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با رد اظهارات نماینده ساری، گفت: فراکسیون رهروان ولایت صبح سه‌شنبه درباره استیضاح تصمیم می‌گیرد چرا که در جلسه امروز مقرر شد وزیر علوم اقداماتی را تا چند روز آتی انجام دهد.

به گزارش نماینده صفر نعیمی سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات محمد دامادی نماینده حامی دولت مجلس مبنی بر تلاش فراکسیون برای منتفی کردن استیضاح، گفت: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برای انصراف مجلس از استیضاح وزیر علوم، تلاشی نمی‌کند و البته آقای دامادی کاره‌ای نیست که در اینباره اظهار نظر کند.

وی با بیان اینکه جلسه هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت با حضور فرجی‌دانا، دقایقی پیش برگزار شد، گفت: این جلسه بنا به درخواست آقای فرجی‌دانا برگزار شد؛ ما موارد استیضاح را بررسی کردیم و مقرر شد وزیر علوم درباره موارد استیضاح تا روزهای آتی اقداماتی انجام دهد و فراکسیون نیز بر اساس اقدامات جناب وزیر، صبح سه‌شنبه درباره حمایت و یا عدم حمایت از استیضاح تصمیم‌گیری کند.

نعیمی با بیان اینکه در هیئت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت برخی مخالف و برخی موافق استیضاح هستند، گفت: نمی‌توان گفت که فعلاً فراکسیون اصولگریان رهروان ولایت موافق یا مخالف استیضاح است؛ ما صبح روز سه‌شنبه در این باره تصمیم می‌گیریم و در صورت لزوم، نظر خود را نیز اعلام می‌کنیم.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در پاسخ به این سؤال که قرار است وزیر علوم در روزهای آتی چه اقداماتی انجام دهد، گفت: برخی موارد درباره برخی افراد در سطح معاون وزیر و مدیرکل بود که مقررر شد اقداماتی انجام شود؛ البته ما برای آقای وزیر شرط و شروط خاصی تعیین نکردیم.

وی در پایان گفت: ابتدا نظر فراکسیون مخالفت با استیضاح بود اما آقای وزیر به وعده‌های که به آقای لاریجانی داده بود بی‌اعتنایی کرد که همین امر موجب شده است ما استیضاح را مجدد بررسی کنیم.