شناسهٔ خبر: 63753 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مثلث برمودای لیگ ایران در سپاهان

مهاجم تیم فوتبال سپاهان معتقد است که تیمش در خط حمله مثلث برمودای لیگ را در اختیار دارد.

به گزارش نماینده، مهدی شریفی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سپاهان پیش از برگزاری دیدار این تیم برابر نفت تهران، عنوان کرد:‌ خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و بعد از بازی حساس و شش امتیازی که برابر استقلال داشتیم و با پیروزی ما به پایان رسید از نظر روحی و روانی نیز در بهترین حالت قرار داریم.

وی ادامه داد: بازی خیلی سختی برابر نفت خواهیم داشت و تیم خوب آقای منصوریان جزو تیم‌های با انگیزه لیگ است. باید با همان انگیزه‌ای که برابر استقلال حاضر شدیم به مصاف نفت هم برویم و امیدواریم بتوانیم خیلی زود به گل برسیم. تیم نفت هم اکنون به خاطر پیروزی مقابل استقلال خوزستان با روحیه است که این موضوع کار را برای ما سخت می‌کند.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه پیروزی تیمش برابر استقلال چقدر برای آنها روحیه‌بخش بوده است، اظهار داشت: ما توانستیم با پیروزی برابر استقلال سه امتیاز بگیریم و باعث شویم آنها سه امتیاز از دست بدهند. می‌خواستیم همین ابتدای لیگ خودمان را از جمع رقیبان‌مان جدا کنیم و خوشبختانه در این مرحله موفق بودیم. با این پیروزی و نمایشی که داشتیم نشان دادیم چقدر تیم خوب و حساب شده‌ای هستیم و با اینکه با ترکیبی جدید به میدان آمدیم اما بسیار هماهنگ بودیم و توانستیم با حمایت هواداران‌مان به یک برد خوب برسیم.

شریفی با بیان اینکه هم‌تیمی‌هایش باید برد برابر استقلال را فراموش کنند، افزود: بازی با استقلال برای ما تمام شد و اکنون فقط باید به بازی با نفت و دیدارهای آینده فکر کنیم. پیروزی برابر استقلال نتیجه‌اش در جدول ثبت شد و دیگر باید تمام تمرکزمان را روی بازی‌های بعدی بگذاریم تا بتوانیم همین روندمان را دنبال کنیم.

وی در خصوص گلی که وارد دروازه استقلال کرد و اینکه آیا می‌تواند دوباره روند گلزنی‌اش را دنبال کند یا نه، گفت: خوشبختانه اولین گلم را در این فصل به ثمر رساندم اما در تیم ما مهم نیست که چه کسی گل می‌زند و همه یکدل هستیم تا سپاهان به موفقیت برسد. شیمبا در بازی با استقلال پاس خوبی را به من داد که توانستم آن را قطع کنم تا توپ وارد دروازه استقلال شود. این بازی شیمبا به من پاس داد تا گل بزنم و بازی بعدی من به شیمبا و خلعتبری پاس خواهم داد تا آنها گلزنی کنند، چراکه فرقی ندارد چه کسی گل می‌زند.

مهاجم تیم سپاهان با اشاره به حضورش در کنار خلعتبری و لوسیانو پریرا در خط حمله زردپوشان اصفهانی، اظهار داشت: ما در خط حمله همان مثلث برمودایی هستیم که خلعتبری گفت و در کنار ما جواهیر سوکای هم حضور دارد که می‌تواند به این مثلث اضافه شود. فرقی ندارد کدامیک از این چهار مهاجم در ترکیب قرار می‌گیرند و ما علاوه بر یک خط حمله خوب، هافبک، مدافع و دروازه‌بان‌های خوبی هم داریم.

شریفی تأکید کرد: خوشخبتانه این فصل تیمی یکدست و همدل هستیم. بازیکنان خوبی داریم و بازیکنان خوبی را هم خریدیم که هر تیمی آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارد و امیدوارم همیشه روند تیم‌مان به این شکل خوب و منظم باشد.

نظر شما