شناسهٔ خبر: 63677 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

ابولا بسیار وخیم تر از پیش بینی ها

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد پس لرزه های ویروس مرگبار ابولا بسیار وخیم تر و وسیع تر از پیش بینی های قبلی خواهد بود.

به گزارش نماینده به نقل از واحد مرکزی خبر، سازمان جهانی بهداشت در گزارش اخیر خود اعلام کرد   شیوع  این بار ویروس مهلک ابولا  تا کنون از تاریخ کشف این بیماری، بی سابقه بوده است. کارشناسان و متخصصان سازمان جهانی بهداشت که اینک در کشورهای آفریقای غربی با ویروس مهلک ابولا در حال مبارزه هستند  عنوان کردند میزان شیوع و گسترش این بیماری در آفریقا بسیار گسترده تر از ارزیابی های قبلی است. در حالیکه تا کنون دست کم یک  هزار و هفتاد نفر از این بیماری جان  باخته اند سازمان جهانی بهداشت از افزایش شمار تلفات در آینده خبرداد. با این وجود سازمان جهانی بهداشت سرگرم ساخت قرنطینه  برای بیماران و کارکنان خود است.  

شمار قربانیان تب ابولا به ۱۱۴۵ نفر رسید

سازمان بهداشت جهانی روز جمعه از مرگ هزار و یکصد و چهل و پنج نفر در اثر ابتلای به تب ابولا در چند کشور در غرب آفریقا خبر داد.

سازمان بهداشت جهانی ضمن اعلام اینکه از روز چهارشنبه، ۷۶ نفر به سبب ابتلای به این بیماری جان باخته اند، افزود: یکصد و پنجاه و دو مورد تایید شده یا احتمالی مبتلایان به این بیماری نیز در گینه، لیبریا، سیرالئون و نیجریه شناسایی شده اند که به این ترتیب، شمار افراد مبتلا به این بیماری به ۲۱۲۷ نفر رسید.

نظر شما