شناسهٔ خبر: 63544 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد

مهدوی کنی رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان از انتقال آیت‌الله مهدوی کنی به بیمارستان شهید رجایی تهران خبر داد.

به گزارش نماینده انصاریان رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با تسنیم، در خصوص و وضعیت جسمی آیت الله مهدوی کنی گفت: شرایط عمومی ایشان مطلوب و مناسب است و تیم پزشکی به سرپرستی آقای دکتر ولایتی نسبت به درمان ایشان مسئولیت دارند و اقدامات لازم پزشکی را با همکاران مجرب و متخصیصن درزمینه های مختلف همکاری لازم را دارند.

وی افزود: بیت حضرت آیت الله مهدوی کنی از تیم پزشکی سابق و کادر پرستاری و خدماتی خصوصا مدیریت بیمارستان بهمن کمال تشکر را دارند که در این مدت تلاشهای را در مورد آیت‌الله مهدوی کنی بکار بردند.

انصاریان در خصوص انتقال و جابجایی ایشان به بیمارستان دیگر اظهار داشت: چون در روز ۱۴ خرداد حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی دچار مشکل قلبی شدند ضروری بود که ایشان به نزدیکترین مرکز و بیمارستان اعزام شوند. باتوجه به اینکه در این مدت وضعیت عمومی ایشان به حالت عادی و مطلوب رسیده لازم بود که ایشان به بیمارستان که سالهای قبل در آنجا مسائل درمانی را دنبال می کردیم منتقل شوند.

رئیس دفتر ریاست مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: باتوجه به نظر خانواده و مشورت پزشکان و تیم پزشکی و درمانی این انتقال در روز گذشته انجام گرفت و با همکاری کادر پزشکی بیمارستان انشالله درمان ایشان به خوبی شود.

انصاریان در پایان از همه مردم و متدینین خواست برای سلامتی حضرت آیت الله مهدوی کنی دعا کنند تا بزودی شاهد بهبودی ایشان باشیم.