شناسهٔ خبر: 63405 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

با صدور احکام جداگانه؛

مشاوران جدید ولایتی در مرکز تحقیقات استراتژیک منصوب شدند

ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، با صدور احکام جداگانه، مشاوران خود در امور حقوقی و فرهنگ و تمدن نوین اسلام و ایران را منصوب کرد.

به گزارش نماینده، علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام طی احکام جداگانه حسین میرمحمدصادقی را به سمت "مشاور حقوقی" و محمدرضا شمس اردکانی را به سمت "مشاور در حوزه فرهنگ و تمدن نوین اسلام و ایران "منصوب کرد.

متن احکام صادره به شرح زیر است:
  
جناب آقای دکتر محمدرضا شمس اردکانی
سلام علیکم
نظر به مراتب علمی، تلاش های مثمر، سوابق ارزنده و تجربیات گرانبهای جنابعالی؛ بدین وسیله به عنوان"مشاور رییس مرکز تحقیقات استراتژیک در حوزه فرهنگ و تمدن نوین اسلام و ایران" منصوب می‌گردید.
رجاء واثق دارم که با همکاری معاونت علمی و فناوری این مرکز زمینه حضور دانشمندان، فرهیختگان و محققین در تجدید شکوه و عظمت فرهنگ و تمدن اسلام و ایران در عرصه بهره‌وری موفق و موید خواهید بود.  

جناب آقای دکتر حسین میرمحمدصادقی
سلام علیکم
نظر به مراتب ارزنده علمی و تجربیات موثر و فراوان مدیریتی و اجرایی در زمینه‌های مختلف حقوقی، بدین وسیله به سمت "مشاورحقوقی" رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب می‌گردید.
امیدوارم حضور جنابعالی به سازماندهی این بخش بسیار مهم در پژوهش‌های حقوقی(بین‌المللی-داخلی) و نمایاندن چهره نیازمندی‌های حقیقی در این حوزه و پاسخ به انها بیانجامد.
برای جنابعالی و همکارانتان از درگاه حق تعالی آرزوی موفقیت دارم.