شناسهٔ خبر: 63259 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

غرضی:

آمریکا بیشتر از ایران به مذاکره نیاز دارد

غرضی یک فعال سیاسی در دانشگاه مازندران گفت: آمریکا امروز در خاورمیانه شکست سیاسی خورده است و این کشور محتاج آن است تا مسائل خود را با ایران حل کند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس سید محمد غرضی صبح امروز در پانزدهمین گردهمایی سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه مازندران اظهار داشت: اگر کشوری استعداد داخلی نداشته باشد نمی‌تواند توسعه پیدا کنند و این مسئله موجب شکست می‌شود.

وی با اعلام اینکه یکی از واجبات اصلی هر کشور توسعه در تمام زمینه‌ها است، افزود: چرا که با این امر دشمنان می‌فهمند که به راحتی نمی‎توانند بر آن کشور غلبه کنند.

وزیر پست، تلگراف و تلفن در دوران سازندگی با اشاره به اینکه مالیات شبکه ارتباطات و تلفن همراه در کشور روزی ۱۵ میلیارد تومان است، تصریح کرد: این مسئله یعنی اینکه دولت بابت شبکه تلفن همراه در کشور درآمد بالایی دارد.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به مذاکرات ۱+۵ خاطرنشان کرد: آمریکا امروز در خاورمیانه شکست سیاسی خورده است و این کشور محتاج آن است تا مسائل خود را با ایران حل کند.

غرضی با مقایسه دانشجویان نسل امروز و زمان خود، ابراز داشت: نسل ما با نسل شما متفاوت است نسل ما، نسل تخریب و نسل فعلی نسل سازندگی است و شما باید به دنبال سازندگی باشید و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنید.

 سومین روز نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشگاه‌های سراسر کشور در حال پیگیری است.

نظر شما