شناسهٔ خبر: 63247 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسائل منطقه و غزه در جامعه اسلامی مهندسین بررسی شد/ نبوی سخنران نشست ماهانه "جام"

نبوی عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اعلام این خبر که شنبه اول شهریورماه نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین برگزار خواهد شد گفت: سید مرتضی نبوی سخنران این نشست خواهد بود.

به گزارش نماینده، احمد نیک‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه هیئت اجرایی و شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: در جلسه گذشته مسائل منطقه تحولات کشورهای عراق و فلسطین به ویژه بحران غزه با سخنرانی "حسین شیخ‌الاسلام" مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی بحث و بررسی شد.

 وی ادامه داد: این بحث و بررسی‌ها با پرسش و پاسخ همراه بود و مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌های مفصلی در این رابطه انجام داد و به سوالات اعضای مرکزی نیز پاسخ داده شد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اعلام این خبر که شنبه اول شهریورماه نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین برگزار خواهد شد افزود: به مناسبت اولین روز از هفته دولت و با توجه به اهمیت موضوع بنا را بر آن گذاشتیم تا این نشست را برگزار کنیم.

نیک‌فر درباره سخنران این نشست همچنین اضافه کرد: ما از "مرتضی نبوی" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دعوت کرده‌ایم تا به مناسبت هفته دولت به مقایسه دولت‌های گذشته همچنین بررسی عملکرد یکساله دولت بپردازند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین ششم شهریورماه برگزار خواهد شد و تمامی هماهنگی‌های آن صورت گرفته است.