شناسهٔ خبر: 63180 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

توصیه آیت الله صدیقی به مسئولان فدراسیون فوتبال

امام جمعه موقت تهران از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست از تعلقات سیاسی دوری کنند.

به گزارش نماینده به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آیت الله صدیقی در دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال، با استناد به آیاتی از قرآن مجید سفارش به خودشناسی و شناخت قابلیت‌ها و توانمندی‌های نهادینه شده در وجود انسان داشت و تصریح کرد: انسان باید در ابتدا خود را بشناسد سپس خود را بیابد و پس از خودسازی از خود محافظت کند، به تعبیری تاکید بر این نکته که باید باورهای خودمان را در زندگی گسترده تر و اثربخش تر کنیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: تعابیری همچون قلب مومن عرش و دل انسان خانه خداست، خود بیانگر این واقعیت است که انسان باید به دور از گناه برای ساختن شخصیت و باطن خویش عمل کند. حفظ دین، مشکل تر از دیندار شدن است. در این مسیر باید گام اول را به شناخت خدا و در مرحله بعد به باور قلبی و اعتقاد عملی برسیم.

آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: سرنوشت کشور در دست جوانان است و شما بیشترین ارتباط را با این قشر از جامعه دارید. البته بخش‌های مختلفی مانند آموزش و پرورش، آموزش عالی در دستگاه‌های مختلف مرتبط با موضوعات هنری، همه با جوانان در ارتباط هستند اما تفاوت شما با سایر بخش ها در این است که حضور جوانان در ورزش با حفظ همه هیجانات آگاهانه از سر شوق و نیاز است. این مسئولیت شما را به مراتب سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: داشتن شهرت جهانی و مقبولیت عمومی بدهکاری‌تان را نزد خدا بیشتر می کند و به تعبیری مسئولیت شما را نزد خداوند بالاتر می برد. در زندگی خود هیچ گاه از نام و یاد امام حسین (ع) خارج نشوید، هر جا که ذکر این امام باشد خیر دنیا و آخرت را نصیب خود می‌کنید.

آیت الله صدیقی افزود: تلاش کنید تا آلوده به هیچ رنگ سیاسی و گروهی نشوید و تا زمانی که در مسند خدمت قرار دارید بدون هیچ تعلق سیاسی و جناحی به وظایف خود عمل کنید و یقین داشته باشید لحظه ای که رنگ سیاسی به کار خود بزنید آن لحظه باعث فنا و نابودی شما خواهد شد و تنها به فکر خدمت به مردم باشید.

در پایان آیت الله صدیقی برای ورزش به خصوص رشته فوتبال آرزوی موفقیت و به حاضرین در جلسه یک جلد قرآن مجید اهدا کرد.

نظر شما