شناسهٔ خبر: 63056 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رمضانی :

از لحاظ فوتبالی صادقیان را دوست دارم اما نمی‌خواهم جنجالی باشم/از صحبت‌های قلعه‌نویی اعتماد به نفس گرفتم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از لحاظ فوتبالی پیام صادقیان را دوست دارم اما نمی‌خواهم خودم در جنجال باشم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس علیرضا رمضانی در مورد بازی روز گذشته استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی روز گذشته کمی گره خورده بود و در حالی که مقابل تماشاگران خودمان بودیم اما تیم به مشکل خورده بود اما خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: تیم تا جا بیفتد کمی نیاز به زمان دارد و طول می کشد. مهم کل امتیاز تیم بود که به آن رسیدیم.

این بازی ۲۱ ساله در مورد اینکه فکرش را می کرد بتواند در تیمی مثل استقلال جا بیفتد عنوان کرد: من فعلا از شرایطم راضی هستم اما من خیلی وقت است که با استقلال در حال تمرین هستم.

رمضانی در خصوص اینکه قلعه نویی از وی تعریف کرده و گفته او یک پیام صادقیان جدید در فوتبال ماست، گفت: امیر قلعه نویی به من لطف دارد. من هنوز توانایی خود را کامل نشان نداده ام و تازه از این به بعد مشخص می شود که چه توانایی دارم. از قلعه نویی بابت اعتمادی که به من کرده تشکر می کنم. من سعی می کنم در تمرینات بهترین باشم. از رقابت کردن هم نمی ترسم و عاشق رقابتم. البته کار سختی دارم چون اینجا استقلال است ولی با صحبت هایی که امیر قلعه نویی در موردم انجام داده اعتماد به نفس گرفته ام.

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد مثل صادقیان باشد، گفت: از لحاظ فوتبالی دوست دارم مثل صادقیان باشم اما اصلا دوست ندارم در حاشیه باشم. من بچه آرامی هستم و اهل جارو جنجال نیستم و دوست هم ندارم باشم.

نظر شما