شناسهٔ خبر: 63049 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کریمی:

حضور روی نیمکت یا ترکیب اصلی برایم فرق دارد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: مقابل ذوب آهن بازی خوبی انجام دادیم و کسب یک امتیاز در اصفهان نتیجه بدی نیست.

به گزارش نماینده به نقل از فارس فرید کریمی در مورد تساوی بدون گل تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خوبی بود به هر حال هفته‌های اول لیگ است و بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی رفته رفته به شرایط خوبی می‌رسند. تیم ما بازی بدی ارائه نکرد و امیدوارم در هفته‌های آینده نتایج لازم را کسب کنم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود بازی چندان جذاب نبوده است خاطرنشان کرد: هر دو تیم خط هافبک قوی داشتند و درگیری‌های میانه بازی بسیار زیاد بود البته به نظر من بازی چندان بد نبود.

هافبک تراکتورسازی با اشاره به اینکه کسب یک امتیاز در اصفهان نتیجه بدی نیست اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی اصفهان کار سختی داشتیم همین که شکست نخوردیم و توانستیم با یک امتیاز این شهر را ترک کنیم راضی هستیم و امیدوارم بتوانیم در هفته بعد پیروز شویم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی می‌تواند عملکرد خوبی در فصل جاری داشته باشد عنوان کرد: تیم خوبی داریم از لحاظ تاکتیکی و بدنی شرایط ما خوب است و اگر دقت کنیم می‌توانیم امتیازات لازم را کسب کرده و شرایط قابل قبولی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه در دو بازی گذشته به عنوان یار جانشین وارد زمین شده و فکر می‌کند چه زمانی به ترکیب اصلی برسد گفت: این بستگی به تلاش خودم دارد هرچقدر بیشتر تمرین کنم و شرایط بهتری داشته باشم می‌توانم زمان بیشتری در میدان حاضر شوم و تاثیر خودم را نشان دهم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا برای او حضور روی نیمکت یا ترکیب اصلی تفاوتی ندارد اظهار داشت: مطمئنا این مسئله برایم فرق می‌کند باید تلاش کنم تا به شرایط خوبی برسم. من قبل از شروع فصل مصدومیت کوچکی هم داشتم و همین مسئله کمی من را از آمادگی کامل دور کرد. مهم موفقیت تیم است و باید تلاش کنیم تراکتورسازی نتیجه بگیرد.

هافبک تراکتورسازی در پایان در مورد دیدار مقابل ملوان گفت: بازی سختی در پیش داریم ملوان در دو بازی گذشته دو تساوی کسب کرده و برای رسیدن به پیروزی به میدان می‌آید ما در خانه به میدان می‌رویم و با کمک هوادارانمان تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم و هرطور شده به پیروزی برسیم.

نظر شما