شناسهٔ خبر: 63041 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

داوری:‌می‌خواهم با ماسک مقابل اف.ث.لوسرن بازی کنم/ اسکیبه: امروز در مورد بازی کردن دنیل تصمیم می‌گیرم

دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال گراس‌هاپر با وجود ضربه به سرش و زخم روی صورتش می‌خواهد در بازی یکشنبه (فردا) با اف.ث.لوسرن در هفته سوم لیگ حرفه‌ای دسته اول سوئیس بازی کند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس در شرایطی که هفته قبل دنیل داوری از ناحیه سر و صورت به شدت در بازی هفته دوم لیگ سوئیسی‌ها مصدوم شد اما گویا وی خواهان استراحت و تحمل دوره نقاهت نیست.

در این مورد رسانه‌های کشور اروپایی هفته گذشته اعلام کردند گلر ۲۶ ساله ایرانی ۴، ۵ هفته دور از ترکیب اصلی خواهد بود. اما وی آنقدر مصمم به بازگشت است که می‌خواهد تنها چند روز پس از مصدومیت سنگین‌اش، از دروازه گراس‌هاپر محافظت کند.

به همین دلیل وی که یکی از ۳ گلر ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ بود، در گفت‌وگویی اظهار داشت:  دیگر هیچ دردی ندارم. در تمرینات با ماسک به صورت کار کردم و می‌خواهم یکشنبه در بازی با لوسرن بازی کنم.

در این ارتباط میشاییل اسکیبه، سرمربی آلمانی گراس‌هاپر اظهار داشت: ضربه به سر دنیل هم اکنون برطرف شده است. وی گفت:‌ در آزمایش‌های فشارسنجی انجام شده همه چیز در مورد ضربه به سر دنیل، در وضعیت سبز قرارگرفته و این آسیب‌دیدگی برطرف شده است.

البته در مورد این که آیا داوری یا ذخیره‌اش «وازو واسیچ» مورد استفاده واقع خواهد شد، همه چیز به تصمیم اسکیبه بستگی دارد. در این ارتباط مسئول فنی هاپری‌ها عنوان کرد: دنیل با ماسک تمرین می‌کند. اجازه دهید صبر کنیم. روز شنبه (امروز) بعد از تمرین پایانی قبل از بازی با لوسرن، تصمیم‌گیری می‌کنم. اکنون نیز هیچ چیز مشخص نیست. وازو مقابل سیون و لیل کاملا خوب ظاهر شد. من خوشحالم که دو دروازه‌بان خوب در کادر نفراتم دارم.

نظر شما