شناسهٔ خبر: 63040 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

خنیفر:

فوتبالی به استقلال نباختیم/ به صادقی پرخاش نکردم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از لحاظ فوتبالی به استقلال نباختیم و به تجربه این تیم شکست خوردیم.

به گزارش نماینده به نقل از فارس در مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: برای کسب نتیجه قابل قبول به تهران آمدیم تا به پیروزی برسیم اما این اتفاق نیفتاد. دو دقیقه تمرکز ما برهم خورد که استقلالی‌ها از این مسئله بهترین استفاده را کردند و با تجربه خود پیروز شدند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از خودگذشتگی ندارند و به یکدیگر پاس نمی‌دهند اظهار داشت: اینطور نیست هر بازیکنی دوست دارد به نحو احسنت عمل کند شاید بازیکنان ما در صحنه‌ای تصمیم گرفته باشند خودشان شوت بزنند و موقعیت خود را بهتر دیدند اما اینطور نیست که آنها حس همکاری نداشته باشند.

کاپیتان استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چه شد در صحنه‌ای که صادق صادقی در موقعیت سه به دو توپ را از دست داد بر سر او فریاد می‌زد خاطرنشان کرد: من پرخاش نکردم به او می‌گفتم تصمیم به شوت‌زنی گرفتی و توپ تو وارد دروازه نشده است ایرادی ندارد او باید پس از اینکه توپ را از دست داده به عقب بازگردد نه اینکه همانجا بماند و تاسف بخورد. در آن صحنه پس از اینکه توپ از دست رفت هر سه بازیکن  ما در مقابل محوطه جریمه ایستادند و بر سر خود می‌زدند. اعتراضی که من و رئیسی داشتیم نسبت به همین مسئله بود و می‌گفتیم که آنها باید به عقب بازگردند و به دفاع کمک کنند.

وی افزود: اگر توپ‌هایی که در اختیار ما قرار گرفت برای استقلال بود مطمئن باشید نتیجه بسیار بدی رقم می‌خورد ما به تجربه استقلال باختیم اگر در بازی تمرکز نداشته باشید اینطور می‌شود. مقابل استقلال و پرسپولیس نیاز به ۹۵ دقیقه تمرکز است خدارا شکر ما از لحاظ فوتبالی به استقلال نباختیم و بازنده سربلند بودیم.

خنیفر در پاسخ به این سوال که ابتدا اعلام شد مهدوی کاپیتان اول است اما سپس او بازوبند را بر دست بست و اینکه خود مهدوی هم اعلام کرده کاپیتانی حق او ( خنیفر) بوده است عنوان کرد: من با ویسی صحبت کردم و گفتم مهدوی تجربه بیشتری دارد و بهتر است او کاپیتان باشد اما خود مهدوی این مسئله را قبول نکرد و گفت باتوجه به اینکه سابقه من در استقلال خوزستان بیشتر است بهتر است من کاپیتان باشم اصلا این مسئله در تیم ما مهم نیست و بازیکنان استقلال خوزستان صمیمیت زیادی دارند.

کاپیتان استقلال خوزستان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل نفت تهران عنوان کرد: بازی بسیار سختی در پیش داریم دو تیم در هفته‌های ابتدایی خوب نتیجه نگرفتند باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا در این دیدار خانگی به پیروزی برسیم و هواداران را دلشاد به خانه بازگردانیم.

خنیفر در مورد اینکه آیا از کیفیت زمین اهواز رضایت دارند اظهار داشت: مسئولان قول دادند این مشکل را برطرف کنند.

نظر شما