شناسهٔ خبر: 63035 - سرویس تاریخ
نسخه قابل چاپ

به مناسبت پنجمین سالگرد فتنه ۸۸ - (۵۲)

مراسم تحلیفی که بدون هاشمی برگزار شد تا موج قانون برای محاکمه سران فتنه !

فتنه 88

۵ سال گذشت! به همین سادگی ...و چه تلح بود زمانی که حماسه ماندگار و ۴۰ میلیونی مردم پیش پای هوای و هوس عده ای دل به بیگانه داده قربانی شد و انتخاباتی که می توانست حلال بسیاری از مشکلات شود با فتنه از پیش طراحی شده به معظلی بدل گشت ...معظلی که اگر نبود وجود رهبر عزیز انقلاب امروز ایران بدل به اوکراین و دیگر قربانیان انقلاب های رنگین شده بود. سخن را کوتاه کنیم  فتنه در شبانگاه ۲۲ خرداد و با سخنان از پيش نوشته شده ميرحسين موسوي فاز عملي خود را به صورت جدي شروع كرد و در روز قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر و عاشورا با هدايت اصحاب فتنه بر جسارت خود افزود. حماسه به يادماندني و تاريخي ۹ دي فتنه گران را در اغما فرو برده و يوم الله ۲۲ بهمن سرنوشت مختوم مرگ خفت بار را براي آن رقم زد.

دوران شاگردان مكتب ماكياولي ديگر به سر رسيده است و اين مكتب انبيا است كه با عزت به راه خود تا رسيدن به قله كمال در حكومت منجي آخرالزمان مهدي موعود(عج) ادامه مي دهد.

سایت نماینده تلاش دارد تا از امروز و به مناسبت پنجمین سالگرد انتخابات حماسی ۲۲ خرداد به بازخوانی روزانه فتنه آمریکایی ۸۸ بپردازد به این امید که گامی هر چند کوچک در راه مقابله با تلاش های صورت گرفته در به فراموشی سپردن جنایت ها و خیانت های اصحاب فتنه برداشته باشد ....

۱۴مرداد ۱۳۸۸

* مراسم تحلیف رییس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولین لشگری و کشوری برگزار شد.

* ایلنا: «در مراسم تحلیف رییس جمهور نیز همانند مراسم تنفیذ، غیبت هاشمی رفسنجانی، ناطق نوری، حسن روحانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی مشهود بود.»

* ایسنا: رییس جمهور در بخشی از سخنانش در مراسم تحلیف، با بیان اینکه دشمنان قسم خورده گرد و غبار پراکندند و سوالات فراوانی را القاء کرده و تلاش کردند آینده تاریکی را ترسیم کنند، گفت: «اما مردم هوشمندانه و با توکل به خدا در عرصه حاضر شدند و پیروز این صحنه همه مردم ارزش‌های انقلاب ونظام پرافتخار جمهوری اسلامی بودند و رای قاطع مردم ادامه راه انقلاب و روند چهار سال گذشته و گفتمان ارزشمدار را تصریح کرد.»

* پارلمان نیوز در گزارشی حاشیه های مراسم تحلیف رییس جمهور را اینگونه روایت کرد: «ساعت هشت و پنجاه دقیقه امروز محمود احمدی‌نژاد با یک دستگاه بالگرد وارد محوطه مجلس شد، هاشمی رفسنجانی، علی اکبر ناطق نوری، محسن رضایی، امیدوار رضایی و محمد باقر قالیباف از دیگر غایبان این مراسم بودند، با آغاز مراسم تحلیف در مجلس تجمعات پراکنده‌ای در اطراف بهارستان و ساختمان مجلس برگزار شد.»

* محمدزاده معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در گفتگو با ایرنا، اخبار برخی رسانه ها مبنی بر اینکه رئیس جمهوری امروز با بالگرد مسیر پاستور تا بهارستان را طی کرده، تکذیب کرد و آن را ادامه جنگ رسانه ای کسانی دانست که امکانات و شیوه های خود را در این مسیر به کار گرفته اند. در همین رابطه تصاویر ورود رییس جمهور به مجلس با ماشین نیز از بخش خبری ۲۰.۳۰ پخش شد و اعلام شد که بالگرد حاضر در مجلس شورای اسلامی، بالگرد هلال احمر بوده است.

* خبرگزاری فرانسه: «وزیر امور خارجه آمریکا لحظاتی پس از مراسم تحلیف رئیس جمهوری ایران، اصلاح طلبان را تحسین کرد» هیلاری کلینتون با حمایت آشکار و علنی از آشوب‌ها در ایران تاکید کرد: «ما تشکر می‌کنیم و این مقاومت و تلاش‌های مداوم اصلاح طلبان را تحسین می‌کنیم.»

* موج قانون: «پایگاه مجازی "جنبش مردمی ایران علیه قانون گریزی ـ موج قانون" به طور خودجوش و با هدف شکایت از میرحسین موسوی بر روی خط اینترنت قرار گرفت.»

* حزب مشارکت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «نظام جمهوری اسلامی در آستانه ورود به دهه چهارم عمرش، عملکردهایی را از خود به نمایش گذاشته است که نه تنها هیچ غرابتی با این ارزش‌های الهی و اخلاقی ندارد بلکه فقط به رفتار حکومت طاغوتی استبدادی شبهات دارد.»

* جهان نیوز: «در نا آرامى‌هاى پراکنده روز دوشنبه تهران، همسر مهدى هاشمى رفسنجانى، حوالى میدان ونک در تهران دستگیر شده است. وی پس از دستگیر شدن و با طى مراحل قانونى، در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفته است. البته  وی با وساطت‌هاى صورت گرفته آزاد شده و به خانواده‌اش پیوسته است. وی هدایت تیم ۵۰ نفری از بانوان را بر عهده داشته که در تقاطع ولیعصر ـ مطهری دستگیر شده است»

* دفتر شیخ یوسف صانعی اعلام کرد که وی در بیانیه ای، اعترافات متهمان حوادث پس از انتخابات را بی ارزش توصیف نموده است.

* اریک والبرگ تحلیلگر آمریکایی سایت خبری ربل، نوشت: "واقعیت این است که تظاهرات های اخیر در تهران، بسیار شبیه تظاهرات سال ۲۰۰۲ در کاراکاس بود که بعد از پیروزی چاوز در انتخابات با حمایت آمریکا برپا شد."

منبع: کتاب ۸ ماه نبرد مقدس

نظر شما