شناسهٔ خبر: 63019 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رحماندوست:

کم‌توجهی به مبانی اسلامی هم در میان برخی اصلا‌ح‌طلبان و هم بعضی اصولگرایان مشاهده می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه در میان هر دو طیف اصلاح‌طلب و اصول‌گرا افراد متدین یافت می‌شود،‌ گفت: در هر دو طیف هم اشخاصی هستند که پایبندی‌شان به مبانی دینی کم‌رنگ شده است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس مجتبی رحماندوست،‌ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  گفت:‌ بنده مجموعاً ۱۳ سال ـ هشت سال در دوران آقای خاتمی و پنج سال در دوران آقای احمدی‌نژاد ـ مشاور رئیس جمهور در امور ایثارگران بودم و با هر دو گروه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان کار کرده‌ام.

وی با تأکید بر اینکه در میان هر دو طیف هم افراد متدین و هم افراد سیاست‌باز یافت می‌شوند،‌ بیان کرد: هم در میان اصلا‌ح‌طلبان کسانی یافت می‌شوند که به‌شدت به مبانی دینی معتقد و پایبندند و هم در میان اصول‌گرایان.

رحماندوست گفت:‌ در هر دو طیف هم اشخاصی هستند که منافع باندی و جناحی را بر مبانی دینی ترجیح می‌دهند و پایبندی‌شان به مبانی دینی کم‌رنگ شده است.

وی با تأیید کلیت نامه اخیر علی مطهری به شهردار تهران مبنی بر حمایت از طرح تکریم بانوان بیان کرد:‌ در طیف اصول‌گرا گرایش‌های دینی قدری قوی‌تر است.

مشاور رئیس‌جمهور در امور ایثارگران در زمان دولت اصلاحات گفت:‌ بنده به‌عنوان کسی که سال‌ها در دولت اصلاحات،‌ مسئولیت داشتم، می‌توانم بگویم که در جمع اصلا‌ح‌طلبان هم انسان‌های واقعاً متدین وجود دارند و هم کسانی که واقعاً از مرحله پرت بودند.

نظر شما