شناسهٔ خبر: 62997 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

جدایی سیدجلال پاشنه آشیل پرسپولیس...

ادامه این روند می تواند آمار فصل قبل را بطور کامل به دست فراموشی بسپارد و شاید بهتر باشد دایی فکری به حال خط دفاعی و مدافعان پراشتباه خود کند.

به گزارش نماینده، سیدجلال حسینی با کشمکش فراوان و با پیشنهاد اغوا کننده قطری ها از پرسپولیس جدا شد  و البته علی دایی جای او هیچ بالزیکنی جذب نکرد. از دو هفته پیش بحث حضور یک مدافع جام جهانی رفته  در پرسپولیس مطح شد اما ظاهرا داستان او پیچیده تر از این حرف هاست که منتظر نشستن اومانا با نماینده پرسپولیس دور یک میز باشیم.

فوتبال ايران معتقد است، به هر حال پرسپولس بدون سیدجلال حسینی و البته جانشینی برای او فصل را شروع کرد  و در دو بازی اول سه گل خورد که روی هر سه گل می توان عناصر دفاعی و بازیکنان خط دفاع را مقصر دانست که اوج این اشتباهات در صحنه گل دوم فولاد بود.

پرسپولیس در حالی این گل های بد و تقریبا انفرادی (به حرکت سروش رفیعی و شریفات دقت کنید) را دریافت می کند که فصل قبل با رهبری سیدجلال حسینی صاحب عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر شد و در ۳۰ بازی تنها ۱۵ گل خورد. امسال اما بدون سیدجلال پرسپولیس در دو بازی سه گل خورده یعنی آمار ۱.۵ گل در هر بازی که البته از آمار معدل ۲ گل در هر بازی فصل قبل بهتر است اما ادامه این روند می تواند آمار  فصل قبل را بطور کامل به دست فراموشی بسپارد و شاید بهتر باشد دایی فکری به حال خط دفاعی و مدافعان پراشتباه خود کند.