شناسهٔ خبر: 62994 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

چند سوال از گرانترین مربی لیگ!

می‌گویند مربیان توانا کسانی هستند که برای داشته‌های‌شان سیستم بچینند؛ ایا با این متر، دایی خودش را یک مربی کاربلد می‌داند؟ مثلا کسی که سالی هفتصد هزار دلار دستمزدش باشد؟

به گزارش نماینده؛  بهروز رسایلی/ فعلا فقط دو هفته از مسابقات لیگ چهاردهم گذشته و طبعا نمی‌شود و نباید به سرکوبی تیمی تنها با یک شکست بیرون از خانه برابر مدافع عنوان قهرمانی پرداخت. با این حال عجالتا در مورد علی دایی و سبکی که در پرسپولیس از آن استفاده می‌کند چند سوال مطرح است:

- بازی دادن همزمان دو مهاجم نوک در سیستمی که تنها یک فوروارد هدف می‌خواهد به چه معناست؟ آیا علی دایی فقط کار با ۴-۲-۳-۱ را بلد است؟ در این صورت آیا دیر یا زود کار به انتخاب از بین عباس‌زاده و نوروزی نخواهد کشید؟ آیا در صورت وقوع چنین اتفاقی، یک فرصت‌سوزی رخ نخواهد داد؟ می‌گویند مربیان توانا کسانی هستند که برای داشته‌های‌شان سیستم بچینند؛ ایا با این متر، دایی خودش را یک مربی کاربلد می‌داند؟ مثلا کسی که سالی هفتصد هزار دلار دستمزدش باشد؟

-  خرید سوشا مکانی به چه دلیلی بود؟ در مورد گلری حرف می‌زنیم که همین چند دقیقه قبل خبر درگیری‌اش با هواداران از اهواز مخابره شد؛ او استخدام شد تا فقط با یک گل خورده نیمکت‌نشین شود؟ کجای دنیا (با لحن دایی بخوانید لطفا!) دروازه‌بان اصلی جذب شده در ابتدای فصل را هفته دوم روی نیمکت می‌نشانند؟

- به گل اسماعیل شریفات توجه کنید لطفا؛ این حرکت در عرض و اینطور راحت ضربه زدن، فریاد بی‌دفاع بودن تیم رقیب است. دایی اگر تیم دستیاری و آنالیزوری قدرتمندی داشته باشد، حتما باید از دل لیگ سیزدهم فیلمی حاوی حداقل ۵۰ پرش موفق به سمت توپ توسط سید جلال حسینی تهیه کرده باشد. مدافع اصلی تیمت کو آقای دایی؟ برای جایگزینش چه فکری کردی؟ یعنی کسی که قدرت دارد دستمزد دو میلیارد تومانی‌اش را از هیات مدیره وصول کند، زورش نمی‌رسد از آنها یک مدافع برای تیمش بخواهد؟ نکند زبان‌مان لال نزد شهریار، منافع علی دایی مهم‌تر از مصالح پرسپولیس است؟   

- وسط میدان پرسپولیس چرا اینقدر خالی است آقای دایی؟ مگر فصل گذشته هم تیم شما همین مشکل را نداشت؟ پس چرا معضل را حل نکردی آقای مربی؟ با حفظ محمد نوری نیمکت‌نشین و همچنان ذخیره نگه داشتنش قرار است چه چیزی عاید سرخپوشان بشود؟

 

منبع: بانک ورزش

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۳۹۳-۰۵-۱۷ ۲۰:۲۹ 0 0

    پرسپولیس دردرجه اول از نبود مربی کامل  ضربه میخورد و درجه دوم نبود بازیکن  چرا باید علی کریمی و امیر عابدزاده از پرسپولایس روند فقط بخاطر خود خواهی دای مربی دروازه بان دروازبانی که سال 93 شاهکار خوردن گل داشت چطور میتواند مربی باشد گرچه چاپ نمیکنید اما حقیقتی تلخ است
                                

نظر شما