شناسهٔ خبر: 62978 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

امام جمعه تبریز:

بوی شکست رژیم جعلی صهیونیستی در غزه به مشام می‌رسد/سوراخ شدن گنبد آهنین غرب توسط موشک‌های مقاومت

مجتهد شبستری امام جمعه تبریز گفت: بوی شکست رژیم جعلی صهیونیستی در غزه به مشام می‌رسد.

به گزارش نماینده، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر از اقدام اخیر شهردار تهران مبنی بر جداسازی محیط کاری کارکنان مرد و زن قدردانی کرد و اظهار کرد: این اقدام شهرداری تهران در تفکیک جنسیتی در شهرداری اقدامی خداپسندانه، اسلامی، شرعی و قابل تقدیر بوده و عملاً فرهنگ اسلام را پیاده کردند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند در استان‌های دیگر مخصوصاً استان آذربایجان‌شرقی که مشهور به غیرت دینی و ولایتمداری بوده، مسئولان جلوی برنامه‌های مبتذل را بگیرند، ادامه داد: در شهر تبریز و آذربایجان‌شرقی مردم از مسئولان انتظار دارند ضمن جلوگیری از برنامه‌های مبتذل، کارهای فرهنگی اصیل اقدامی مثل شهرداری تهران را اجرا کنند.

تلاش آمریکا برای حفظ هیمنه و ابهت رژیم صهیونیستی

امام جمعه تبریز به جنایات رژیم جعلی صهیونیستی در غزه اشاره کرد و با بیان اینکه بار دیگر مثل جنگ‌های ۲۲ روزه، ۳۳ روزه و هشت روزه، رژیم صهیونیستی از غزه فرار می‌کند و بوی شکست به مشام می‌رسد، خاطرنشان کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با فرار از غزه پشت سر خود شکست را به یدک می‌کشد و برای آمریکا حفظ هیمنه و ابهت رژیم صهیونیستی مهم بوده و در تلاطم و فرار از شکست دیگر است.

سوراخ شدن گنبد آهنین غرب برای رژیم صهیونیستی توسط موشک‌های مقاومت

آیت‌الله مجتهدشبستری اضافه کرد: گنبد آهنینی که با میلیاردها دلار غربی‌ها و آمریکا به رژیم صهیونیستی هدیه داده شده بود با موشک‌های فلسطینی سوراخ شد و این غول شکست‌ناپذیر به فضل پروردگار در اثر مقاومت مردم غزه بار دیگر شکست.

وی، هدف رژیم صهیونیستی را در حمله به غزه مختل کردن توان مقاومت و انهدام کردن تونل‌ها و سکوهای موشکی و خلع سلاح حماس دانست که تاکنون به هیچکدام از این مقاصد عملی نشده است، و مهاجرت معکوس یهودیان از اسرائیل و تشدید اعتراضات در داخل اسرائیل را از عوارض جنگ غزه اعلام کرد و متذکر شد: باید جنگ غزه را جنگ کودکان نامید، چراکه از یک هزار و ۸۰۰ شهید مردم غزه، ۴۰۰ نفر کودک بوده‌اند.

امام جمعه تبریز عنوان داشت: جنگ غزه ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را بیش از هر زمان دیگر برای دنیا آشکار کرد و ماهیت مجامع بین‌المللی از جمله شورای امنیت و سازمان ملل بر همگان روشن شد که با مهر سکوت بر لب شریک آدم‌‌کش‌ها هستند.

تحریک داعش‌ در سوریه و عراق کار رژیم جعلی صهیونیستی و مقدمه‌ای بر جنگ غزه بود

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه تحریک گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق کار رژیم صهیونیستی و مقدمه‌ای بر جنگ غزه بود، از مقاومت مسلمان غزه در یک ماه گذشته تجلیل کرد و گفت: ما از همه ملت‌ها می‌خواهیم به دولت‌ها فشار وارد کنند با تحریم کالاهای اسرائیلی، روابط سیاسی و اقتصادی کشور خود را با رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی قطع کنند.

آیت‌الله شبستری از تمام رسانه‌ها و هنرمندان خواست، برای ماندگاری و تبیین افکار عمومی تلاش کنند تا رژیم صهیونیستی به پای میز محاکمه باید و در دادگاه بین‌المللی کیفری به واسطه این همه جنایت محاکمه شود.

خبرنگاران همواره از منافع ملی و استقلال و آبادانی کشور دفاع کرده‌اند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست طالبان در ۱۳۷۷ را گرامی داشت و این روز را به همه خبرنگاران تبریک گفت.

وی، خبرنگاری را رشته‌ای شریف در عین کاری سخت و ظریف دانست و بیان کرد: از زمانی که مطبوعات و رسانه‌ها در کشور پایه‌گذاری شد، معمولاً از منافع ملی و استقلال و‌ آبادی کشور دفاع کرده‌اند و حتی گاهی از جان خود را در این راه ایثار کرده‌اند.

آیت‌الله شبستری در پایان با بیان اینکه اخبار امانت است، از خبرنگاران خواست در حفظ آن کوشا و مبالغه پرهیز کرده و مردم را با حقایق آشنا کنند.

 

 

منبع: فارس

 

نظر شما