شناسهٔ خبر: 62923 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حماس هرگونه ارتباط با «مروان القواسمه» برای ربایش ۳ اسرائیلی را تکذیب کرد

جنبش حماس ضمن تکذیب هرگونه ارتباطی با مظنونی که ادعا میشود در ربایش 3 اسرائیلی دست داشته افزود که این اقدامات برای منحرف کردن افکار از جنایات کنونی صورت میگیرد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس «سامی ابوزهری» سخنگوی حماس در واکنش به اظهارات کانال ۱۰ رژیم صهیونیستی پیرامون بازداشت «حسام القواسمه» به عنوان مظنون اصلی ربایش ۳ اسرائیلی و ارتباط وی با حماس گفت: این ادعاءها صحت ندارد و ساختگی است.

وی افزود: حماس اصلا اسم مذکور را نشنیده و به صورت قاطع هرگونه پشتیبانی مالی و یا غیر مالی از این شخص را رد میکند و این اقداما برای منحرف کردن افکار عمومی از کشتارهای اسرائیل در نوار غزه است.

ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی رژیم‌صهیونیستی روز سه‌شنبه مدعی شدند «حسام قواسمه» که به عنوان مظنون اصلی مدیریت تیم ربایش سه اسرائیلی معرفی شده بود، بازداشت شده است. بنا بر اعلام رسانه‌های اسرائیلی، وی در خانه‌ای در الخلیل دستگیر شده و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.

پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع» مدعی شده است که وی در جریان بازجویی‌های «شین‌بت» سرویس امنیت داخلی رژیم‌صهیونیستی به نقش خود در مدیریت ربایش و نهایتا مرگ این سه نفر، اعتراف کرده است.

دو ماه قبل ناپدید شدن سه اسرائیلی در منطقه «الخلیل» به بهانه‌ای برای افزایش فشارها به فلسطینی‌ها و نهایتا حمله به نوار غزه تبدیل شد. این در حالی است که صهیونیست‌ها هفته قبل اذعان کردند که افراد مظنون به ربایش این سه نفر، از حماس دستور نگرفته‌اند.

«مروان القواسمه» و «عامر ابو عیشه» دو فرد دیگری هستند که صهیونیست‌ها مدعی‌اند عملیات ربایش را انجام داده‌اند. ارتش رژیم‌صهیونیستی بدون آنکه اتهام این افراد ثابت شود، ماه گذشته محل سکونت خانواده این دو نفر را منفجر و به طور کامل تخریب کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما