شناسهٔ خبر: 62884 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت‌الاسلام صفایی در جشنواره حدیث ارتش:

کسی برای دلار عمل انتحاری انجام نمی‌دهد/پایه‌گذاران داعش، موساد، سیا و انگلیس است

رئیس دفتر عقیدتی‌سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: افرادی که عمل انتحاری انجام می‌دهند این کار را برای دلار نمی‌کنند بلکه به دلیل برداشت غلطشان از قرآن و جدا شدن از احادیث و اهل بیت است.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پنجمین جشنواره حدیث ارتش که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: ما در مسائل زندگی به مفسر و مبین قانون نیاز داریم و در همه کشورهایی که قانون اساسی وجود دارد یک مرجع مفسر قانون نیز تعیین شده است که در کشور ما هم شورای نگهبان این مسئولیت را دارد و این یک امر منطقی است.

صفایی با بیان اینکه قرآن نیز به مفسر نیاز دارد اظهار داشت: همه‌چیز در قرآن وجود ندارد و قرآن به صورت یک قانون اساسی است لذا وجود پیامبر و امامان لازم است و کسانی که از حدیث، عطرت و اهل بیت جدا شده‌اند به سرنوشتی چون داعش دچار گردیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: درست است که پایه‌گذاران داعش، موساد، سیا و انگلیس است و بیشترشان مزدور هستند اما عده‌ای از آنان نیز مسلمانند و چون اهل بیت و احادیث را قبول ندارند فقط قرآن را کافی می‌دانند و به برداشت غلط مبتلا شده‌اند و به جهنم خواهند رفت.

رئیس دفتر عقیدتی‌سیاسی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: کسی که عمل انتحاری انجام می‌دهد این کار را برای دلار نمی‌کند بلکه تصور می‌کند کارش صحیح است اما همه می‌دانیم که اینها به خاطر برداشت غلط از قرآن است.

صفایی در پایان خاطرنشان کرد: پرنده اسلام دو بال دارد که یکی قرآن و دیگری احادیث است و این پرنده با یک بال نمی‌تواند پرواز کند.

پنجمین جشنواره حدیث ارتش با شرکت بیش از ۶ هزار نفر از یگان‌های مختلف ارتش در سراسر کشور برگزار شد که در مرحله پایانی ۳۹ نفر برگزیده شدند.

این مراسم با حضور امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی، سرلشگر سلیمی، امیر خرم‌طوسی، امیر محمودی و حجت‌الاسلام آل‌هاشم برگزار شد.

نظر شما