شناسهٔ خبر: 62840 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بازیکنانی که مشکل داشتند چگونه پاسپورت گرفتند؟!

ابن‌قاسم: جواب دایی را نمی‌دهم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که هیچکس حق زیر سؤال بردن قهرمانی این تیم را ندارد.

به گزارش نماینده، حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از دیدار این تیم برابر پرسپولیس اظهار داشت: در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امید زیادی داریم با حمایت هواداران پرشورمان برابر پرسپولیس به نتیجه برسیم. ما در این بازی از شرایط میزبانی بهره می‌بریم و می‌توانیم از وضعیت آب‌وهوایی، ورزشگاه و ... به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دیدار برابر پرسپولیس هم برای فولادی‌ها مانند دیگر بازی‌هاست، ادامه داد: پرسپولیس و استقلال دو تیم بزرگ پایتخت هستند که برای هر تیمی قابل احترام هستند و بخش بزرگی از فوتبال کشور به حساب می‌آیند. این تیم‌ها برای مسابقات خود به هر جایی که بروند هوادار دارند و گویا در زمین خودشان بازی می‌کنند اما اهواز با همه جا فرق دارد. امیدواریم که در بازی این هفته هواداران فهیم فولاد به خوبی از تیم‌شان حمایت کنند تا بتوانیم بازی خوبی را برابر پرسپولیس انجام دهیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه علی دایی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت تهران با اشاره به ماجرای کارت‌های پایان خدمت بازیکنان لیگ برتری به نوعی قهرمانی فصل گذشته فولاد را زیر سؤال برده بود، گفت: هیچکس حق ندارد قهرمانی فولاد را زیر سؤال ببرد. احترام آقای دایی واجب است. آقای دایی اسطوره فوتبال ما محسوب می‌شود و هیچ موقع جواب او را نمی‌دهم. او بخشی از فوتبال ایران و افتخار جهان است اما به نظرم به خاطر یکی دو بازیکن نمی‌توان قهرمانی تیمی را زیر سؤال برد.

ابن‌قاسم یادآور شد: اگر در جام جهانی یا هر تورنمنت دیگری دو بازیکن از تیمی دوپینگ کنند و آن تیم قهرمان شود، به هیچ عنوان قهرمانی آن تیم لوث نمی‌شود، بلکه این بازیکنان متخلف هستند که با محرومیت روبه‌رو خواهند شد. از سوی دیگر مشکل‌دار بودن کارت پایان خدمت بازیکنان فولاد هنوز تأیید نشده و کسی نمی‌تواند با این مسائل برای تیم ما حاشیه درست کند.

وی با اشاره به اینکه در تیم فصل گذشته پرسپولیس هم بازیکنانی چون علیرضا حقیقی و حسین ماهینی جزو بازیکنانی بودند که کارت پایان خدمت‌شان مشکل داشت، خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواهیم وارد چنین مسائلی شویم و همانطور که اعلام شده کارت پایان خدمت نزدیک به ۱۰۰ بازیکن مشکل داشته است. این بدان معناست که در هر تیمی بازیکنانی هستند که با این مشکلات روبه‌رو شده‌اند. باید تمام این مسائل بررسی شود و مطمئناً نظام وظیفه به صورت رسمی نام آنهایی را که مشکل کارت پایان خدمت دارند، اعلام خواهد کرد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که نتیجه بررسی‌ها هرچه زودتر مشخص شود و افزود: امید داریم که مسائل به خیر و خوشی حل شود اما هر اتفاقی هم که رخ دهد باشگاه‌ها مقصر نیستند. ما وظیفه داریم که از وضعیت بازیکنان استعلام بگیریم و باید دید بازیکنانی که گفته شده مشکل کارت پایان خدمت دارند، چگونه پاسپورت گرفته‌اند! مطمئناً برای استعلام وضعیت خدمت افراد بالاتر از اداره گذرنامه نداریم و این موضوع گویای همه مسائل است.

ابن‌قاسم در پایان اظهار داشت: بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای و اتفاقاتی که در چند روز اخیر افتاده، خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنیم و انشاءالله که بتوانیم این تیم را شکست دهیم. این هفته فقط به قصد برد به میدان می‌رویم اما همانطور که مشخص است فوتبال حساب و کتاب ندارد. ما هفته گذشته نیز برای نباختن و پیروز شدن به مصاف تراکتورسازی رفتیم که نتیجه در پایان چیز دیگری بود.

نظر شما