شناسهٔ خبر: 62764 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا

پورمختار :

اخراجی در سازمان انرژی اتمی صورت نگرفته بود/ پرونده صالحی در کمیسیون اصل 90 بسته شد

پورمختار رییس کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده شکایت از «علی اکبر صالحی» رییس سازمان انرژی اتمی به کمیسیون اصل 90 که توسط برخی نمایندگان صورت گرفته شده بود تعیین تکلیف و بسته شد.

به گزارش نماینده محمدعلی پورمختار در گفت وگو با ایرنا درباره نتیجه شکایت برخی از نمایندگان از «علی اکبر صالحی» رییس سازمان انرژی اتمی به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: برخی افراد درباره اخراج چند نفر از کارمندان سازمان انرژی اتمی شکایت کردند که با برگزاری جلسه ای در کمیسیون با حضور شاکیان و دکتر صالحی به این پرونده رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری رسیدگی به شکایت از رییس سازمان انرژی اتمی، این پرونده تعیین تکلیف شده است، اظهار داشت: پس از بررسی شکایت صورت گرفته مشخص شد که بحث درباره جابجایی افراد در سازمان انرژی اتمی بوده و نه اخراج و از این رو مقرر شد که از سه یا چهار نفری که موضوع شکایت بودند همچنان در جای دیگری استفاده شود.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس خاطر نشان کرد: جابجایی امری است که در تمامی سازمان ها و نهادها اتفاق می افتد و موضوع مهمی نیست ولی در آن جلسه با کلیات و مسایلی که توسط نمایندگان شاکی و توضیحاتی که رییس سازمان انرژی اتمی ارایه کردند، به این نتیجه رسیدم که از این چند نفر موضوع شکایت، در بخش های دیگر سازمان انرژی اتمی استفاده شود.

نظر شما