شناسهٔ خبر: 62755 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعتراض دانشجویان به دولت اردن برای کمک به غزه ادامه خواهد داشت

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه تحصن شب گذشته دانشجویان مقابل سفارت اردن با دخالت پلیس دیپلماتیک پایان یافت، گفت: اعتراض دانشجویان به دولت اردن برای کمک به غزه ادامه خواهد داشت.

به گزارش نماینده به نقل از فارس محسن آراسته دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور  اظهار داشت: بعدازظهر دیروز دانشجویان پس از تجمع مقابل دفتر حافظ منافع مصر راهی سفارت اردن شدند و تحصن خود را در اعتراض به سیاسیت‌های دولت این کشور مبنی بر بستن مرزهای خود با فلسطین و کرانه باختری و همکاری با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

وی افزود: دانشجویان برای بازگشایی مرزهای اردن با کرانه باختری و امکان ارسال غذا و دارو در کنار مسلح کردن مردم غزه دست به تحصن مقابل سفارت اردن زدند که با ممانعت و دخالت پلیس دیپلماتیک مواجه شدند.

این فعال دانشجویی در ادامه گفت: دانشجویان کماکان اصرار بر تحصن مقابل سفارت اردن دارند و درخواستشان را دراین خصوص به وزارت کشور داده‌اند و منتظر پاسخ هستند.

آراسته در پایان خاطرنشان کرد: مطالبه دانشجویان از اردن کمک بی‌وقفه به مردم غزه است. همچنین تنها راه نجات مردم فلسطین در کنار ارسال کمک‌های غذایی و دارویی تسلیح آنان برای دفاع مقابل رژیم صهیونیستی است که دانشجویان تا حاصل نشدن این خواسته‌ها از پای نمی‌نشینند.

نظر شما