شناسهٔ خبر: 62740 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ

تجمع آزادگان مقابل دیوان عدالت اداری

جمعی از آزادگان کشور در مقابل دیوان عدالت اداری تجمع کرده تا صدای اعتراض خود را به گوش مسئولین این سازمان برسانند.

به گزارش نماینده، دقایقی پیش جمعی از آزادگان سر افراز در مقابل دیوان عدالت اداری تجمع و صدای اعتراض خود را به مسئولین قضایی اعلام نمودند.

بنا بر این گزارش یکی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس با اعلام این خبر به خبرنگار شهدای ایران اظهار داشت؛ آزادگانی که نهاد اعزام کننده ایشان ارتش بوده، معوقات 30 ساله خود را دریافت نکرده اند و در این میان سربازان آزاده ارتش بیش از سایرین دچار مشکل شده بودند که تعدادی از این آزادگان بعد از مدتی موفق به دریافت معوقات خود شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه قانون به درستی اجرا نمی شود و گویی ارتش، آزادگان را گروه بندی کرده، چرا که برخی از آزاده ها معوقات کامل را دریافت کردند، برخی مقداری از آن را دریافت کرده اند، برخی هم مجبور شدند به دیوان عدالت اداری پناه ببرند که پرونده های زیادی از آزادگان در دیوان مطرح شد و بعد از مدت زمانی طولانی دیوان عدالت اداری حکمی مبنی بر ملزم شدن ارتش به پرداخت معوقات آزادگان صادر کرد اما ارتش از اجرای آن سر باز زد و حالا شنیده ایم که ارتش به حکم دیوان اعتراض کرده و قرار است حکم دیوان تغییر پیدا کند.

این آزاده دفاع مقدس ادامه داد: چند سالی است آزادگان برای احقاق حقوق خود بسیار دوندگی کرده و به ارگانهای مختلف می روند و بسیاری از آزاده ها علاوه بر مشکلات جسمی و روحی هم اکنون دچار مشکلات اقتصادی هم شده اند. از یک طرف در فضای عمومی جامعه اینگونه تصور می شود که ما در رفاه کامل به سر می بریم و از طرفی هم باید برای حق قانونی خود دائما به تجمع و تحصن پناه ببریم.

وی خاطر نشان کرد امروز آزاده ها در مقابل دیوان عدالت اداری جمع شده اند تا اعتراض خود را به گوش مسئولین برسانند.
 

نظر شما