شناسهٔ خبر: 62737 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار:

دستگاه‌های جاسوسی صهیونیسم پشتیبان جریان وهابیت هستند

طائب رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار جنایات وهابیت را وحشیانه خواند و بیان کرد: دستگاه‌های جاسوسی صهیونیسم پشتیبان جریان وهابیت هستند و اهداف پلید بسیاری را دنبال می‌کنند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام مهدی طائب در پنجمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم که دوشنبه شب در مسجد حضرت ولی عصر (عج) این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: راه شهدا روشن و برای هدایت همگان است و اگر فردی ادعا کند که از این راه آگاهی ندارد، در غفلت به سر می‌برد.

وی ادامه داد: متاسفانه امروزه نیز برخی افراد در جامعه اسلامی خود را اهل آخرت می‌دانند و دارای افکار جاهلانه‌ای هستند، زیرا راه شهدا را هرگز قبول ندارند.

این استاد حوزه علمیه با بیان آیه‌ای از قرآن کریم گفت: این کتاب آسمانی آیات روشن و هدایتگری را برای انسان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این آیات راه حق را برای انسان مشخص کرده‌ است، ابراز کرد: رسیدن به جایگاه‌های والای معنوی بدون توسل به آموزه‌ها و رهنمودهای شهدا، میسر نخواهد بود.

طائب اضافه کرد: شهید محمدرضا شفیعی که پس از گذشت سال‌های طولانی و اقدامات گوناگون دشمن، پیکرش سالم به ایران اسلامی بازگشت نمونه‌ای از قدرت‌نمایی خداوند به واسطه شهداست.

وی با بیان بخشی از داستان زندگی این شهید بزرگوار یادآور شد: شهید شفیعی به امام حسین (ع)‌ و زیارت عاشورای آن حضرت توجه خاصی داشت.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار تعریف مرده را کسی که نمی‌تواند با دنیای مادی رابطه برقرار کند دانست و متذکر شد: شهدا با دنیای مادی رابطه دارند و برکت‌های آنها در جامعه اسلامی دیده می‌شود. پس این امر نشان‌ می‌دهد این افراد زنده‌اند و نزد پروردگار متعال روزی می‌گیرند.

وی پیروزی مردم در برابر رژیم شاهنشاهی را یک معجزه الهی دانست و تصریح کرد: آمار رأی مردم به جمهوری اسلامی، معجزه دیگری است که از پیروزی در برابر رژیم شاهنشاهی با ارزش‌تر بوده است.

طائب جنایات وهابیت را وحشیانه خواند و بیان کرد: دستگاه‌های جاسوسی صهیونیسم پشتیبان جریان وهابیت هستند و اهداف پلید بسیاری را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: مسئولین نظام اسلامی باید با نگاه امام زمانی به مقابله با مشکلات جامعه بپردازند و حتی لحظه‌‌ای به توانایی‌های آمریکا توجه نکنند، زیرا این کشور ظالم هیچ جایگاهی در میان مسلمانان ندارد.

این استاد حوزه در پایان عنوان کرد: افرادی که از ایمان و تقوای بالایی برخوردار باشند در مقابله با مشکلات فقط از خداوند تبارک و تعالی یاری می‌گیرند و اقدامات خود را بر اساس رضایت او انجام می‌دهند.

نظر شما