شناسهٔ خبر: 62565 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: رجانیوز

سونامی‌در پرسپولیس؛رحیمی می‌رود،دایی تهدید کرد!

اختلافات در باشگاه پرسپولیس به قدری اوج گرفته که پای مسوولان وزارت ورزش و جوانان هم به این موضوع باز شده و آنها نیز به دنبال گزینه های جدیدی برای حضور در ترکیب مدیریتی باشگاه پرسپولیس تهران هستند تا شاید به این واسطه مشکلات پرشمار این باشگاه کاهش یابد. این باشگاه ثبات را هرگز تجربه نکرده و انگار قرار هم نیست تجربه کند که اگر چنین قراری بود، امروز شایعه تغییر دوباره در مدیریت باشگاه را نمی‌شنیدیم.

به گزارش نماینده به نقل از رجا نیوز عمر مدیریت جدید پرسپولیس هنوز به سه ماه نرسیده که دوباره خبر آورده‌اند این باشگاه در آستانه تغییری تازه است. هیات مدیره‌ای که می‌گفتند با آرای مشترک انتخاب شده تا به جای اختلاف، پول بریزد زیر دست و پای پرسپولیس تا شاید این تیم بتواند در رقابت‌های داخلی و آسیایی نماینده ایده آلی برای فوتبال ایران به شمار آید، حالا در یک دعوای درونی غرق شده و اصلا فرصت ندارد که بخواهد سری به باشگاه و تیم بزند و احوالشان را جویا شود. 

 

تا پیش از این همه نگران اختلاف مدیرعامل و هیات مدیره بودند اما آنچه امروز چشم‌مان را گرفته، اختلاف اعضای هیأت‌مدیره باشگاه است که حتی در حرف هم با هم یکی نیستند و همین، شایعه تغییر دوباره را بر سر زبان‌ها انداخته. شایعه‌ای تایید نشده اما کاملا جدی که اگر به واقعیت تبدیل شود، دیگر نه علیرضا رحیمی را در باشگاه پرسپولیس خواهیم دید و نه علی دایی را روی نیمکت تیم. 

 

آغازگر این تغییرها هم جدایی حمید استیلی بود که اسپانسر باشگاه و وزارت ورزش برای انتخاب جانشین او هنوز به توافق نرسیده‌اند و این موضوع خودش بهانه‌ای است برای اختلاف‌شان. دلیل دیگر هم اختلافی است که اسپانسر و وزارت ورزش دچارش شده‌اند. به همین دلیل در چند روز گذشته چند جلسه متوالی در وزارت ورزش برگزار شده تا اعضای جدید که شایعه‌ها گفته‌اند یکی از آنها حسین هدایتی است، به هیات مدیره اضافه شوند. 

 

البته شایعه بازگشت هدایتی را نمی‌توان خیلی جدی تلقی کرد چرا که وزارت ورزش هم میل چندانی به حضور او در تشکیلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس ندارد و حاضر به قبول شرط‌هایش نیست. البته اینطور که پیش‌بینی می‌شود، تغییرات در هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس فقط متعلق به حضور یا کم شدن یک نفر نیست و به احتمال فراوان تغییراتی گسترده برای مدیریت این باشگاه در راه است. البته گزینه‌های جدیدی که قرار است به هیأت مدیره اضافه شوند، شروطی را تعیین کرده‌اند که اعضای فعلی هیأت ‌مدیره- آنها که قرار است بمانند- هم مثل نمایندگان وزارت ورزش باید آنها را بپذیرند.

 

اما نکته بسیار جالب اینجاست این روزها هر اتفاقی دور و بر پرسپولیس رخ می‌دهد، مهدی خواجه‌وند درباره‌اش حرف دارد. از تساوی با نفت و دعوای باشگاه با اسپانسر گرفته تا شایعه‌‌های جورواجوری که استعفای مدیرعامل را هر روز در گوش‌مان تکرار می‌کنند. مهم اما این است که آقای سخنگو همه مشکلات موجود را عادی تلقی می‌کند! 

 

مثل وقتی که می‌خواهد درباره تلاش‌های اسپانسر برای برکناری علیرضا رحیمی بگوید: «من نمی‌دانم چه کسی بحث رفتن رحیمی را مطرح کرده اما اگر بخواهیم راجع به این موضوع و اختلاف با اسپانسر حرف بزنیم، باید تعریف شما را از سوال‌هایتان متوجه شویم. برخی اوقات مشکلات به چشمی دیگر باید مورد بررسی قرار گیرد. بالاخره مسائل و مشکلاتی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد اما همه آنها در حال مدیریت شدن است. بعضی دوستان سر و صدا کرده‌اند که چرا فلانی و بهمانی در جشن پیراهن پرسپولیس غایب بودند. خود من به دلیل مشکلی که برای آن کشتی‌گیر پیش آمد، در تهران نبودم.

 

سیاسی قبلاً گفته بود که در ایران نیست و رحیمی هم مشکلی برایش پیش آمد که نتوانست به مراسم برود. البته گاهی مسائلی پیش می‌آید اما الان خیلی از مسائل ما حل شده. حتی مشکل اسپانسر با پرسپولیس تا حدودی حل شده و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، تا آخر مرداد و یا اوایل شهریور سایر چک‌های اسپانسر هم پاس خواهد شد.»

 

سخنگوی پرسپولیس به شایعه‌ها درباره تغییرهای مدیریتی این باشگاه هم اینطور واکنش نشان می‌دهد: «هر اتفاقی قرار است بیفتد، اول درباره‌اش به جمع‌بندی می‌رسیم و بعد آن را رسماً‌ اعلام خواهیم کرد. ممکن است تصمیماتی درباره چارت مدیریتی باشگاه گرفته شود اما تا این لحظه، هیچ تصمیم قطعی به ما ابلاغ نشده است.»

نظر شما