شناسهٔ خبر: 62558 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

بنر هواداران علیه قلعه‌نویی بدون قصد و نیت بود!

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: بنری که هواداران در مورد قلعه‌نویی نوشته بودند بدون قصد و نیت بود.

به گزارش نماینده، نادر دست‌نشان  در خصوص حضورش به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی در فصل جدید لیگ دسته اول اظهار داشت: من همیشه علاقمند به نساجی و در کنار این تیم بودم. در ۲۵سال زندگی که با فوتبال عجین شده، اگر زمان‌هایی در کنار تیم نبودم اما فکرم با این تیم بوده است.

وی افزود: من از نیم‌فصل گذشته با نساجی بودم و روز گذشته هم در مراسم معارفه قلعه‌نویی و درودگر، مهدی پرهام بنده را به عنوان سرمربی معرفی کرد. من با نساجی نیازی به قرارداد ندارم و دلی کار می‌کنم. عاشق این تیم هستم و نیاز به حکم ندارم اما طبیعتا باید این کار انجام گیرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در خصوص حاشیه‌هایی که بنر نصب شده از سوی هواداران در مراسم معارفه امیر قلعه‌نویی به وجود آمده و در این بنر از سرمربی استقلال درخواست شده به مالک باشگاه نساجی مشاوره سالم دهد، گفت: من خودم این بنر را ندیدم اما فکر نمی‌کنم قصد و نیت خاصی در این موضوع وجود داشته باشد. تماشاگران عاشق نساجی هستند و نظر خودشان را بیان کردند شاید بیانش بد بوده که باعث ایجاد حاشیه شده است. به هر حال قلعه‌نویی از بزرگان فوتبال ماست و حضور او به عنوان مشاور مالک می‌تواند به تیم کمک کند.

 

 

منبع: فارس

نظر شما