شناسهٔ خبر: 62552 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

لیلاز: عزتمندانه از غزه دفاع می کنیم

لیلاز قائم مقام دبیر کل حزب کارگزاران با اشاره به عملکرد یکساله دولت، گفت: در حوزه سیاست خارجی اعتبار جمهوری اسلامی برگشته و ما اکنون عزتمندانه از غزه دفاع می کنیم.

به گزارش نماینده، سعید لیلاز قائم مقام  دبیر کل حزب کارگزاران در گفتگو با مهر، با اشاره به یکسالگی دولت گفت: اگر اکنون انتخابات سال 92 عینا تکرار شود روحانی با 10 میلیون رای بیشتر رئیس جمهور می شود چرا که بدنه گروهی از افرادی که انتخابات را تحریم کرده بودند بعد از عملکرد کنونی دولت به سمت دولت می آمدند و حامی دولت می شدند.

این تحلیلگر مسائل اقتصادی با بیان اینکه دولت روحانی در مسائل اقتصادی مافوق انتظار ظاهر شد، تصریح کرد: نرخ تورم مواد غذایی که در دولت گذشته به بیش از 60 درصد رسیده بود  برای طبقات فرودست اکنون به صفر رسیده است.

قائم مقام  دبیر کل حزب کارگزاران  با اشاره به عمکرد دولت در بخش اقتصادی گفت: دولت فاز دوم هدفمندی را بدون هیچ گونه تلاطمی اجرایی کرد. امسال اولین سالی است که قدرت خرید کارگران و کارمندان کم نشده است.

به گفته این فعال سیاسی اصلاح طلب در هیچ دوره ای از انقلاب اسلامی میزان وفاق و اتحاد تا این حد نبوده است و رهبری نیز امروز حامی دولت است.

لیلاز گفت: به طور کلی نتایج حاکی از این است که در این دولت جلوی سقوط آزاد به ناکجا آباد گرفته شده است. در حوزه سیاست خارجی اعتبار جمهوری اسلامی برگشته و ما اکنون عزتمندانه از غزه دفاع می کنیم. مشروعیت ضد ایرانی آمریکا و اسرائیل گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه دوره احترام به ایران احیا شده است، یادآور شد: در بحث انسجام داخلی دولت در خصوص حجاب، مسائل فرهنگی، گشت ارشاد، نشر و کتاب نه به راست غلتیده است و نه به چپ. نقطه اوج ماجرا پایداری دولت در  کم نکردن ساعات کار اداری در ماه مبارک رمضان بود و این کار دولت معادل بی دینی تلقی نشد.

لیلاز در پایان گفت: اکنون از مرحله پوپولیسم تقلبی عبور کرده ایم و دولت در اجرای شعار اعتدال موفق عمل کرده است.