شناسهٔ خبر: 62532 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

آریایی‌نژاد :

بعضی دولت‌های مسلمان حتی از یک بیان شفاهی درباره غزه خودداری می‌کنند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بعضی دولت‌های مسلمان حتی از یک بیان شفاهی هم در مورد لزوم حمایت غذایی و دارویی از مردم غزه خودداری می‌کنند.

به گزارش نماینده به نقل از فارس احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در مورد ضرورت کمک‌رسانی‌های غذایی و دارویی به مردم مظلوم غزه، گفت: مبانی و ریشه‌های اخلاقی اسلام، کمک به نیازمندان را اعم از مسلمان و غیرمسلمان به‌ویژه ستم‌دیدگان و مستضعفان ضروری می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه کمک‌رسانی به مظلوم فراتر از بحث‌های جغرافیایی است، اظهار کرد: ما از خود گذشتگی را یک ارزش می‌دانیم.

آریایی‌نژاد در ادامه گفت: مردم مسلمان دیگر کشورها نیز که عاطفه‌ای برای یاری کردن مظلوم دارند این فریضه را بر خود واجب می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه مردم غزه هم‌اکنون نسبت به جنگ ۲۲ روزه و هشت روزه از نظر نظامی در شرایط بهتری قرار گرفته‌اند، بیان کرد: این مردم اکنون بیشتر نیاز به امید و دلگرمی دارند تا در صحنه مقاومت باقی بمانند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سکوت، همیشه به معنی رضایت نیست، اما سکوت در برابر جنایت به معنی شراکت در آن است.

وی تصریح کرد: بعضی دولت‌های مسلمان حتی از یک بیان شفاهی هم در مورد لزوم حمایت غذایی و دارویی از مردم غزه خودداری می‌کنند و لذا نه تنها شایسته حاکمیت بر کشورهای اسلامی نیستند، بلکه حتی مسلمان نیز نیستند.

آریایی‌نژاد از ضرورت آگاهی‌بخشی به مسلمانان برای حرکت در مسیر نابودسازی رژیم صهیونیستی و خلاصی از شر آن سخن گفت و افزود: این اطلاع‌رسانی به‌ویژه در این مقطع زمانی که به موازات تهاجم وحشیانه به مردم غزه شاهد فتنه داعش و تکفیری‌ها نیز هستیم ضرورت بیشتری می‌یابد.

وی از افول قرائت‌هایی که اطاعت از حاکم را به مثابه اولوالامر واجب می‌داند، سخن به میان آورد و گفت: نحوه موضع‌گیری حکام کشورهای اسلامی در برابر جنایت اشغالگران قدس ملاکی برای شناخت بهتر آنان است تا بفهمیم کدامیک در مسیر اسلام و کدام در مسیر کفر قرار دارند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این باره مسئولیت و رسالت رسانه‌ها جهت آگاهی‌بخشی به مسلمانان بسیار سنگین است.

برچسب‌ها:

نظر شما