شناسهٔ خبر: 62502 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تقوی خبر داد

ارائه گزارش جلسات اصولگرایی به آیت‌الله یزدی/ احتمال دبیرکلی آیت‌الله موحدی کرمانی در جامعه روحانیت مبارز

تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امیدواریم خداوند آیت‌الله مهدوی را به ما بازگرداند، در عین حال گفت: اگر زمانی فرابرسد که باید دبیرکل انتخاب شود، یا آیت‌الله موحدی کرمانی یا فرد دیگری مشخص خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از فارس رضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز  درباره وضعیت جسمانی آیت‌الله مهدوی کنی و برنامه جامعه روحانیت در آینده اظهار داشت: با توجه به وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در اساسنامه جامعه روحانیت مشخص شده که در صورت نبود دبیرکل، قائم‌مقام جایگزین اوست.

تقوی با بیان اینکه در حال حاضر جلسات با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی تشکیل می‌شود افزود: امیدواریم که خداوند آیت‌الله مهدوی را به ما بازگرداند.

*احتمال دبیرکلی آیت‌الله موحدی کرمانی

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: اگر زمانی فرا برسد که باید دبیرکل انتخاب شود یا آیت‌الله موحدی کرمانی یا فرد دیگری مشخص خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص برگزاری جلسات وحدت اصولگرایی و ارزیابی از تأثیرگذاری این جلسات خاطرنشان کرد: اصل این حرکت را همه اصولگرایان تائید می‌کنند و من با همه سلایق در این زمینه صحبت کرده‌ام، برخی که به این جلسات نیامده‌اند، یا شکل جلسات را قبول نداشته یا می‌گویند زید در جلسات باشد و عَمر نیاید.

تقوی تأکید کرد: ما این را نپذیرفته و گفته‌ایم که از همه سلایق مختلف در حوزه اصولگرایی دعوت می‌کنیم اما در عین حال اصل تشکیل این جلسات مورد تأئید است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد اصولگرایان این مسئله را پذیرفته‌اند، افزود: این جلسات در استان‌ها نیز شکل گرفته است و استقبال خوبی از آن شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این جلسات می‌تواند به عنوان «جریان رهبری» برای اصولگرایان در نظر گرفته شود، اظهار داشت: همه کسانی که در این جلسات شرکت می‌کنند، جامعتین را قبول دارند و ما نیز گفته‌ایم این جلسات وابسته به هیچ حزب و گروهی نیست و متشکل از همه اشخاص حقیقی و حقوقی است و اگر روزی قرار باشد که گزارشی داده شود و پیوندی صورت گیرد، به جامعتین خواهد بود.

تقوی ادامه داد: وقتی جلسه جامعه روحانیت مبارز به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی تشکیل شد، این جلسات را تأئید کردند و مورد تصویب اعضاء قرار گرفت که این حرکت وحدت‌بخش تأئید شود.

این فعال اصولگرا درباره جامعه مدرسین نیز یادآور شد: درباره جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که بنده خدمت آیت‌الله یزدی رسیده بودم و به ایشان گزارش دادم، باید بگویم ایشان نیز کلیت این حرکت را مورد تأئید قرار داد و از اصل این حرکت حمایت کرد.

نظر شما