شناسهٔ خبر: 62494 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حجت‌الاسلام بزرگواری

قوه قضاییه وامدار هیچ جریانی نیست/تقدیر از دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده آقازاده‌ها

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با تقدیر از دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده آقازاده‌ها گفت: امیدواریم که آقای مهدی هاشمی جرمی مرتکب نشده باشد اما اگر چنین باشد باید بدون چشم‌پوشی از جایگاه آقازادگی به پرونده وی مانند همه شهروندان عادی رسیدگی شود.

به گزارش نماینده به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  در یاسوج اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی قوه‌قضاییه کار خود را مستقل از هر قوه دیگری انجام می‌دهد.

وی گفت: براساس استقلالی که این قوه دارد هیچ احدی حق دخالت در کار دستگاه قضایی را ندارد و برای اجرای عدالت از ملامت هیچ فرد و گروهی هراس ندارد.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضاییه وامدار هیچ جریان و گروهی نیست و به همین خاطر در محاکمه افراد چه ریز و درشت و چه آقازاده و غیر آقازاده بر اساس قانون و شرع عمل می‌کند.

بزرگواری به پرونده مهدی هاشمی و محاکمه وی در دادگاه اشاره کرد و گفت: مهدی هاشمی هم فردی عادی در این مملکت است که کار خاصی برای مردم و نظام و انقلاب نکرده که مستحق بخشش و تخفیف باشد و اگر جرمی دارد باید بدون اغماض به آن رسیدگی شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که کاری به جزئیات جرائم این فرد نداریم، ادامه داد: نباید جنجال برای رسیدگی به این پرونده درست شود و قوه‌قضاییه هم با توجه به شناختی که از مسئولان آن داریم تحت هیچ شرایطی مرعوب افراد و جریانات سیاسی نخواهند شد.

وی گفت: امیدواریم که مهدی هاشمی هم جرمی مرتکب نشده باشد اما اگر چنین باشد باید بدون چشم‌پوشی از جایگاه آقازادگی به پرونده وی مانند همه شهروندان عادی رسیدگی شود.

نظر شما